PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się przebranżowić ? › Re: Jak się przebranżowić ?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak się przebranżowić ?
    Date: Sun, 03 Apr 2011 12:19:43 +0200

    Dnia 07-04-2010 o 15:13:00 PawelC <p...@g...pl> napisał(a):

    > Sprawa dla jednych może wydawać trochę śmieszna lub nieprawdopodobna,
    > ale niestety prawdziwa.
    >
    > Mam bardzo ładne CV, 15 letnie doświadczenie jako administrator i
    > instalator sieci komputerowych, certyfikat inżyniera sieci Novell, w
    > ostatniej pracy "dorobiłem się" stanowiska kierownika działu ... i od
    > kilku miesięcy nie mogę znaleźć pracy w swoim zawodzie.
    > Dla jednych chyba za głupi, dla innych za mądry (nawet raz powiedziano
    > mi to wprost).
    > Powoli zacząłem dochodzić do wniosku, że chyba pora zmienić branże.
    Witam
    Jestem tu nowy i tak czytam stare wątki.
    Mam dokładnie ten sam problem co ty, też 15lat jako Admin i jako że mam
    50lat
    to nie mogę dostać żadnej pracy, admin nie trzeba, prawie wcale nie ma
    takich
    ogłoszeń, programistów już lepiej ale wymagania ... nie wiem skąd biora
    ludzi
    bo nie wierzę że można się nauczyć 5-7 technologii dobrze naraz.
    Sam sporo umiem ale jak widze to za stary jestem dla nich.
    Jedyna rada jaką widzę to usługi, jak już ktoś pisał, elektryczne,
    informatyczne
    'dla ludności' :) i itp.
    --
    Pozdr