PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się pracuje w Comarch

  • 1. Data: 2009-01-13 14:11:18
    Temat: Jak się pracuje w Comarch
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    Witam wszystkich

    Interesuje mnie opinia osób, które pracują w Comarch:

    - jak się tam pracuje?

    - na co jest główny nacisk szefów? na jakość produktu? na szybkość pracy?

    - jakie są perspektywy rozwoju programisty? (znaczy się ścieżka awansu)

    Najchętniej z zaznaczeniem miasta, stanowiska, działu, specjalności, lub
    projektu - zależnie od tego, co możecie i chcecie ujawnić.

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie!

    Patryk
    patrykwlos at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-01-13 17:43:07
    Temat: Re: Jak się pracuje w Comarch
    Od: Miroslaw Baran <b...@h...pl>

    Patryk Włos pisze:

    > - jak się tam pracuje?

    > - na co jest główny nacisk szefów? na jakość produktu? na szybkość pracy?

    > - jakie są perspektywy rozwoju programisty? (znaczy się ścieżka awansu)

    No cóż, to zdaje się tamże szefostwo dzieliło się z pracownikami
    maksymą 'nie ma takiego problemu, którego nie da się rozwiązać przy
    użyciu skończonej liczby studentów'. ;->

    Jubal (hehe)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Know thyself. If you need help, call 999. Or, better, get drunk.

  • 3. Data: 2009-01-13 18:16:46
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Miroslaw Baran pisze:

    > No cóż, to zdaje się tamże szefostwo dzieliło się z pracownikami
    > maksymą 'nie ma takiego problemu, którego nie da się rozwiązać przy
    > użyciu skończonej liczby studentów'. ;->

    Niezupełnie: każdego pracownika można zastąpić skończoną ilością studentów.

    A co do tematu to zależy. Ja np trafiłem na fajnych ludzi, co do ilości
    pracy to różnie by zdarza sie dłużej posiedzieć ale nie ma też większego
    problemu jak wyjdziesz wcześniej jak coś potrzebujesz. Ogólnie poza
    kilkoma mankamentami nie jest źle. Ale z tego co się orientuje to jest
    to bardzo zależne od zespołu do jakiego trafisz.

  • 4. Data: 2009-01-13 20:07:51
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > kilkoma mankamentami nie jest źle. Ale z tego co się orientuje to jest
    > to bardzo zależne od zespołu do jakiego trafisz.

    No tak, ale co z naciskiem na jakość kodu źródłowego, dokumentacji itp.?

    I jak wygląda w praktyce podział na grupy/specjalizacje/whatever przy
    tworzeniu jakiegoś dużego produktu, a także codzienna współpraca takich
    grup?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2009-01-13 20:14:37
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Tomek wrote:
    > Niezupełnie: każdego pracownika można zastąpić skończoną ilością studentów.

    Przy okazji wymazując ze świadomości dalszą część tego prawa:
    "dysponując nieskończoną ilością czasu".

    A jeśli chodzi o "jakość produktu" oraz "szybkość pracy", mam swoje
    zdanie, ale jako przedstawiciel klienta (poprzednia praca), a nie
    pracownik Comarchu.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 6. Data: 2009-01-13 20:20:47
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    >
    > A jeśli chodzi o "jakość produktu" oraz "szybkość pracy", mam swoje
    > zdanie, ale jako przedstawiciel klienta (poprzednia praca), a nie

    A możesz napisać coś więcej?

    Tutaj lub na patrykwlos at gmail dot com.

  • 7. Data: 2009-01-13 20:23:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gki7dj$2nrs$1@opal.icpnet.pl Patryk Włos

    > Interesuje mnie opinia osób, które pracują w Comarch:
    Wprawdzie na szczęście tam nie pracuję, ale chętnie podzielę się wiedzą
    zdobytą na tej grupie.

    > - jak się tam pracuje?
    Konieczne jest maksymalne poświęcenie dla pracodawcy. Gotowość do
    wykonywania każdych poleceń, pełne posłuszeństwo.

    > - na co jest główny nacisk szefów? na jakość produktu? na szybkość pracy?
    Na dyspozycyjność. 24h pod telefonem, żadnych zwolnień (to okradanie
    pracodawcy), absolutnie niedopuszczalne dochodzenie wynagrodzenia za pracę w
    godzinach nadliczbowych, wykluczony urlop na żądanie, dni wolne na opiekę
    nad dzieckiem i tym podobne fanaberie.

    > - jakie są perspektywy rozwoju programisty? (znaczy się ścieżka awansu)
    Jeśli będziesz stale i skwapliwie udowadniał swoje oddanie pracodawcy,
    będziesz mu okazywał wdzięczność i absolutną lojalność istnieje możliwość
    awansu zanim się wypalisz, zużyjesz i zostaniesz wymieniony na świeży
    sprzęt.

    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie!
    Cieszę się, że mogłem pomóc.

    MSPANC

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-01-13 21:42:07
    Od: "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl>

    Oprogramowanie CDN (mała Optima, większy XL) czy Comarchu?

    B.Z.

    --
    http://bolivar.cal.pl

  • 9. Data: 2009-01-13 22:07:45
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 13-01-2009 21:23, Jotte pisze:

    > Cieszę się, że mogłem pomóc.

    :D

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 10. Data: 2009-01-14 07:38:29
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Sty, 21:23, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

> [...]
    > godzinach nadliczbowych, wykluczony urlop na żądanie, dni wolne na opiekę

    Czyli firma-marzenie dla anyusera :)