PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sformułować › Re: Jak sformułować
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sformułować
    Date: Wed, 03 Jul 2002 12:55:44 +0200

    Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:
    (...)

    > To chyba wystarczy zaznaczyc, ze wszelkie prowizje sa obliczane od transakcji
    > zaplacownych, po wplynieciu gotowki na konto lub do kasy?

    Dokładnie tak. Im umowa jest bardziej precyzyjna, tym łatwiej ją realizować.
    Można tak: prowizja wypłacana będzie w okresach (miesiąc/kwartał, etc) w
    wysokości liczonej jako ...% od kwoty netto/brutto (do decyzji) faktur
    zapłaconych. Zapłata następowała będzie przelewem na konto ..... w ciągu
    ...dni od (wystawienia faktury przez przedstawiciela, ostatniego dnia
    miesiąca okresu rozliczeniowego, etc...).
    Warto wpisać w umowę, czy przedstawiciel może brać zaliczkę, w jakiej
    wysokości i co jest warunkiem jej wypłacenia.

    Pzdr: Dogbert