PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sformułować › Re: Jak sformułować
  • Data: 2002-07-03 10:18:36
    Temat: Re: Jak sformułować
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Chciałbym zatrudnić przedstawiciela handlowego z wynagrodzeniem
    > prowizyjnym. Umową z nim byłaby umowa o dzieło, w której przedmiotem
    > byłoby "pozyskanie klienta".
    > Jak sformułować umowę, aby wypłata przedstawicielowi przysługiwała
    > dopiero po tym, jak klient zapłaci za usługę? Chciałbym się zabezpieczyć
    > przed sytuacją, gdy przedstawiciel podpisuje fikcyjną umowę i z tego
    > tytułu ma roszczenia finansowe wobec mnie.
    > Wszelkie pomysły i uwagi mile widziane.
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    To chyba wystarczy zaznaczyc, ze wszelkie prowizje sa obliczane od transakcji
    zaplacownych, po wplynieciu gotowki na konto lub do kasy? i podanie okresow
    obliczeniowych, w ktorych sa naliczane prowizje po wplynieciu gotowki.pamietaj
    o uwzglednianiu w naliczaniu prowizji, o ewentualnych fakturach korektach do
    faktur wczesniejszych. Dlatego najlepiej nie gole transakcje i prowizje, tylko
    okresy, w ktorych naliczona prowizje mozna umniejszyc o zwrocone korekta
    pieniadze z innych transakcji (nie wiem jaka branza, moz ecie to nie dotyczy).

    Pozdrawiam
    krzysztof