PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: 30 Oct 2002 00:30:20 -0800

    "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> writes:

    > A jeśli ja nie zamierzam dokładać sobie nowych obowiązków, tym bardziej, że
    > nie widzę siebie w nich bez wstępnego szkolenia, a na to nie mam co liczyć

    no to musisz sie liczyc z tym, ze twoj pracodawca ci powie - sorry, no
    bonus today stary, ja chce miec pracownika do wszystkiego. pierze
    zmywa, tanczy, krawaty wiaze, przerywa ciaze...
    jako praciwnik, na dodatek swierzy (jak pisales) masz niewielkie
    szanse na wymuszenie czegokolwiek.

    uswiadom zas sobie, co chcesz robic, i gdzie chcesz isc na kompromis a
    gdzie nie mozesz.
    moze ten pracodawca nie jest dla ciebie? moze potrzebuje kogos innego?

    nop nie kazdy jest dla kazdego, prawda?

    ja wiem, ze to latwo se tak gadac, jak takie bezrobocie i trudna
    sytuacja. ALE: jak masz ten komfort, ze mozesz sobie przezyc ze dwam,
    trzy miesicace bez pwnsji, to uwazam ze warto poszukac sobie nowej,
    bardziej satysfakcjonujacej roboty.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net