PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: 29 Oct 2002 21:33:34 -0800

    "A.B." <b...@k...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Jakub Zysnarski" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sam zostań szefem nieburakowatym. Znajdź programistę, admina, zapłać im
    > odpowiednio, jeśli klienci nie będą zadowoleni z ich pracy to posadź ich za
    > biurkiem, niech się uczą albo jeszcze lepiej niech jadą na kursy (oczywiście
    > bez cyrografów bo jak się nauczą to przeciez liczą na inna prace) a do pracy
    > u klienta wyślij następnych.
    > Ale ja też mam pytanie:
    > - skąd wziąc klientów, którzy to sfinansują? Ci wielcy płacący miliony idą
> [...]

    zaraz, chwileczke. sugerujesz, ze to jest ok kiedy pracodawca zmienia
    ot tak sobie ad hoc, mimo oporow pracownika i mowienia tego, ze sie
    nie zna - zakres jego obowiazkow?

    a jakimze tutaj usprawiedliwieniem jest fakt, ze pracodawcy nie stac
    na zatrudnienie wlasciwych ludzi do zrobienia projektu, ktory chce
    zrobic? to jego problem, a nie pracownika.

    jak nie ma pieniedzy na zrobienie w sposob wlasciwy projektu, to moze
    nie powinien byl go robic?
    a co ma pracownik _najemny_ (a nie wspolwalsciciel interesu) do tego???

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net