PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?

  • 1. Data: 2004-08-04 15:08:51
    Temat: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

    Witajce !!!
    Proszę o pomoc. Jestem bezrobotnym nauczycielem, zarejestrowanym w urzędzie
    pracy od początku wakacji. Został mi wyznaczony comiesięczny termin pojawiania
    się u nich, celem osobistego potwierdzenia podpisem gotowości pracy. Są wakacje
    i wiadomo, że nikt pracy belfrowi nie zaoferuje. Niestety z przyczyn rodzinnych
    muszę na tydzień wyjechać i nie jestem w stanie złożyć "parafki" we wskazanym
    dniu. Dowiedziałem się, że jak złożę odpowiednie pismo informujące o
    nieobecności, to oni to uznają, ale z zasiłku potrącą frycowe za czas
    nieobecności.
    Czy jest jakiś sposób, aby przesunąć termin stawiennictwa, bez utraty części
    tego i tak mizernego zasiłku ?

  • 2. Data: 2004-08-04 15:27:01
    Temat: Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

> [...]
    > nieobecności.
    > Czy jest jakiś sposób, aby przesunąć termin stawiennictwa, bez utraty

    rzeczywiście wystarczy ze zgłosisz na piśmie u pani w urzędzie w dziale
    obsługa
    osób bezrobotnych datę wyjazdu; wówczas mozesz spokojnie jechac na
    wakacje pamiętając jednak o tym, żeby w ciągu miesiąca zgłosić swój powrót.
    proponuje pogadac z pania jak to jest z tym zasilkiem, moze bedzie znala
    kruczki

  • 3. Data: 2004-08-04 15:43:26
    Od: j...@p...onet.pl

    Tak, tylko z w tym cały problem, że pani o żadnych kruczkach nie chce nic
    powiedzieć... Z jej wypowiedzi można wnioskować, że ja sobie chcę pojechać na
    wakacje, a jak chcę jechać, to muszę ponieść tego skutki (finansowe). Tylko, że
    ja nie wyjeżdżam na wakacje, ale w ważnych sprawach rodzinnych ...
    Mimi wszystko dzięki za odzew.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-08-04 15:49:09
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    Idź do lekarza, załatw zwolnienie (to nie problem), zwolnienie dostarczasz
    po pzyjeździe i termin sam uległ przesunięciu :)

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 5. Data: 2004-08-04 16:14:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Janusz; <2...@n...onet.pl> :

> [...]
    > się u nich, celem osobistego potwierdzenia podpisem gotowości pracy. Są wakacje
    > i wiadomo, że nikt pracy belfrowi nie zaoferuje.

    A kiedy? Jak się rok zacznie? - jakoś nie zauważyłem, żeby "nikt" nie
    oferował [po lekturze GW], a wysyp ogłoszeń kuratorium mazowieckiego w
    czerwcu sugerował również coś innego - nie zaoferuje pracy od zaraz, ale
    podpisanie umowy tak.
    Tak jeszcze zerknąłem na oferty warszawskiego UP z 2.08 [Ciołka] i
    wisiały tam 4 oferty dla nauczycieli.

> [...]
    > nieobecności.
    > Czy jest jakiś sposób, aby przesunąć termin stawiennictwa, bez utraty części

    Zwolnienie lekarskie z zaleceniem leżenia? Ale zawsze mogą sprawdzić,
    czy leżysz u siebie, bo jak u rodziny, to i tak powinieneś zgłosić. ;)

    Zgłaszając się do UP przystajesz na pewne zasady - jedną z nich jest to,
    że jesteś "do dyspozycji" UP - nie chcesz?, wyrejestruj się - chcesz -
    wróć na jeden dzień podpisać się - obawiam się jednak, że koszty
    przyjazdu będą wyższe, niż obcięcie tygodniowego zasiłku.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 6. Data: 2004-08-04 16:20:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Czy jest jakiś sposób, aby przesunąć termin stawiennictwa, bez utraty
    części
    > tego i tak mizernego zasiłku ?

    pogadac jak z czlowiekiem a nie jak z urzednikiem ;)
    ktory to urzad tak z ciekawosci?
    u nas dziewczyny ida bezrobkom na reke, jedyne ALE to osoby
    ktore maja zasilacz lub staz w 1 lub 2 dzien roboczy MUSZA byc w urzedzie

    Jean

  • 7. Data: 2004-08-04 18:00:59
    Od: j...@p...onet.pl

    Dla zaspokojenia ciekawości - to UP w Opolu...
    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2004-08-04 18:15:56
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 4 Aug 2004 17:08:51 +0200, Janusz <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Niestety z przyczyn rodzinnych
    > muszę na tydzień wyjechać i nie jestem w stanie złożyć "parafki" we
    > wskazanym
    > dniu.

    A nie wyjezdzasz przypadkiem w sprawie zatrudnienia ? :-o
    Jesli masz na dany dzien termin rozmowy kwalifikacyjnej w innym
    miescie...............

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-08-04 18:33:13
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

    Niestety nie. A co można się na to powołać ?

  • 10. Data: 2004-08-04 18:42:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 4 Aug 2004 20:33:13 +0200, Janusz <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Niestety nie. A co można się na to powołać ?

    U innej pani w innym okienku. Tyle, zeby nie przesunela ci terminu o jeden
    dzien wprzod.
    Moze korzystasz z darmowego transportu grzecznosciowego poniewaz nie stac
    cie na oplacebnie podrozy i musisz sie dostosowac do terminu swiadczacych
    ci ta uprzejmosc...

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##