PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ? › Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak pokonać biurokrację w urzędzie pracy ?
    Date: Thu, 05 Aug 2004 00:01:10 +0200

    Janusz; <2...@n...onet.pl> :

    > Szanowny Mądalo, to że w "Stolycy" i "okolycy" są oferty, to nie oznacza, że w
    > całym kraju są również.

    Dlatego podałem źródło - czyli W-wę.

    > Ba, oferta na cały etat i na 1/4 etatu też jest ofertą.

    Ale widzę, że mimo stwierdzenia mojego "błędu" chcesz mnie o czymś
    przekonać? To szukasz pracy nauczyciela, czy szukasz pracy nauczyciela
    na cały etat [na całe pensum, jeżeli ma być do końca prawidłowo ;)].

    > Poza tym umowy podpisuje się z reguły z dniem 1 września, więc jeśli ktoś ma
    > ofertę,

    Cyt.: "Są wakacje i wiadomo, że nikt pracy belfrowi nie zaoferuje" -
    można to rozumieć jako oferta pracy "od ręki", albo jako oferta od 1
    września oferowana w sieprniu - mimo bycia "mądralą" chyba się nie
    pomyliłem, że teraz oferuje sie pracę nauczycielom od 1 wrzesnia? ;)

    > a dodam, że ja takową mam, to i tak do końca wakacji jest formalnie na
    > berobociu.

    Czyli masz ofertę, ale bezsens podpisywania listy podpierasz "brakiem
    ofert"?

    > Tak, tak, tylko, że w tych zasadach też powinny być granice rozsądku. Jak Ci
    > wypadnie zdarzenie losowe, na poświadczenie którego nie możesz dostać kwitka,
    > to masz Pan/Pani pecha...

    Tak samo jak bym był zatrudniony - jeżeli mam złe ukłądy w firmie to
    wyjadę na dyscyplinarce - takie same zasady jak wszędzie.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)