PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 11. Data: 2008-03-08 17:22:25
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > jesteś handlarzem samochodów?

    Bardzo mi przykro, niestety nie.

  • 12. Data: 2008-03-08 17:25:50
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > jesteś handlarzem samochodów?

    Jestem zmuszony Ciebie rozczarowac. Please try again (later).

  • 13. Data: 2008-03-08 18:20:16
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fqu20t$dr$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Maurycy APeDowski*
    wrote:

    > Dlatego często samemu uczestnicze w społecznych testach ineteligencji
    > np. http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z każdej okazji żeby
    > poddac sie różnym sprawdzianom. Osiagam dobre rezultaty, bo widze ze
    > większośc testów ma podobny schemat działania i mam coraz większe
    > sukcesy głownie w szybkosci wypełniania. Rzucam okiem i szybko widze
    > schemat, przypominam sobie, że już cos podobnego robiłem i gotowe.
    > Czy jest to oszustwo? Nie sądze.

    Masz racje - to jest test na inteligencje.
    Ja go przeszedlem bo widze ze to nedzny spam.
    Trrzeba byc idiota zeby sie nabrac na twoja wspanialomyslna pomoc. I tak, to
    jest oszustwo.
    Jak juz ktos chce wchodzic to tutaj http://www.iq-test.pl/
    A to ze ten baran chce z tego kase wyciagnac jest opisane w "System
    dealerski".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 14. Data: 2008-03-08 18:32:18
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Maurycy APeDowski pisze:
> [...]
    > http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z każdej okazji żeby poddac sie
    > różnym sprawdzianom. Osiagam dobre rezultaty, bo widze ze większośc testów
    > ma podobny schemat działania i mam coraz większe sukcesy głownie w szybkosci
    > wypełniania. Rzucam okiem i szybko widze schemat, przypominam sobie, że już
    > cos podobnego robiłem i gotowe. Czy jest to oszustwo? Nie sądze.
    >
    > Nie będe zdradzał szczegółów, ale przyjeli mnie 2 miesiące temu do dobrej
    > pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo

    Nie spamuj.
    Uwaga, po wybraniu 30 odpowiedzi nalezy wyslac SMS za 9 PLN + VAT aby
    poznac wynik.

  • 15. Data: 2008-03-08 18:45:04
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Maurycy APeDowski pisze:
    > Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > jesteś handlarzem samochodów?

    Są typy z którymi nie warto wdawać się w dyskusję i wygląda na to że na
    takiego trafiłeś.

  • 16. Data: 2008-03-08 18:46:03
    Od: "JanB" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo

    Jak już próbujesz naciągnąć ludzi na 18 zeta + VAT to może byś spróbował
    wymyślać mniej debilne teksty?
    Won szmato.

  • 17. Data: 2008-03-08 19:54:06
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "JanB" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Won szmato.

    wszystkich wyzywasz tak jak swoja matkę? Masz kompleks Edypa? Mścisz sie za
    jakies wyimagowane krzywdy? A moze tata Cie gwałcił? Jasiu, jak to jest
    ?

  • 18. Data: 2008-03-08 20:09:07
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
> [...]
    >
    > wszystkich wyzywasz tak jak swoja matkę? Masz kompleks Edypa? Mścisz
    > sie za jakies wyimagowane krzywdy? A moze tata Cie gwałcił? Jasiu,

    Akurat do tego, ze smapujesz nie odnosisz sie, przyznajac tym do winy. Won i
    tyle, idz juz sobie Panocku.

  • 19. Data: 2008-03-08 20:09:36
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    takijeden wrote:

    > Akurat do tego, ze smapujesz nie odnosisz sie, przyznajac tym do
    > winy. Won i tyle, idz juz sobie Panocku.

    spamujesz*

  • 20. Data: 2008-03-08 20:17:48
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    > Akurat do tego, ze smapujesz nie odnosisz sie, przyznajac tym do winy. Won
    > i tyle, idz juz sobie Panocku.

    ale do czego mam sie przyznać? Przecież to nieprawda. Po prostu nie
    zamierzam sie tłumaczyć. Test pokazał Ci prawde, zakwestionowałeś to, bo
    jakże inaczej byś mógł przełknąć tego "kaktusa"