PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 1. Data: 2008-03-08 12:48:11
    Temat: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Większość testów którym poddają nas potencjalni pracodawcy przy rozmowach
    kwalifikacyjnych opiera się na zdolności rozumowania w zakresie
    powierzchniowych symboli geometrycznych. Istnieje twierdzenie że tego nie
    można wyćwiczyć, to jest wrodzone. Nie do końca się zgadzam z takim
    twierdzeniem. Otóż o wiele lepszy wynik osiągnie kandydat, który przechodził
    w przeszłości dość czętsto takie testy, niż kndydat, którego poddano próbie
    pierwszy raz.
    Dlatego często samemu uczestnicze w społecznych testach ineteligencji np.
    http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z każdej okazji żeby poddac sie
    różnym sprawdzianom. Osiagam dobre rezultaty, bo widze ze większośc testów
    ma podobny schemat działania i mam coraz większe sukcesy głownie w szybkosci
    wypełniania. Rzucam okiem i szybko widze schemat, przypominam sobie, że już
    cos podobnego robiłem i gotowe. Czy jest to oszustwo? Nie sądze.

    Nie będe zdradzał szczegółów, ale przyjeli mnie 2 miesiące temu do dobrej
    pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo
    przypominał testy na inteligencje 2D

  • 2. Data: 2008-03-08 15:18:31
    Temat: Re: Jak podwy?szyae swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Nie bede zdradza? szczegó?ów, ale przyjeli mnie 2 miesi?ce temu do dobrej
    > pracy, w?asnie dizeki temu ?e mia?em najlepszy wynik w te?cie, który ?ywo
    > przypomina? testy na inteligencje 2D

    Było już kiedyś o głupocie wszelakich 'psychotestów' itd.
    Oczywiście zgadzam się z Tobą. Rozwiązanie "Testu na inteligencję" 3.
    raz (każdy inny oczywiście) w ciągu niedługiego czasu da coraz lepszy
    wynik, bo wszystko jest na jedno kopyto robione... Co mogłoby podważać
    sensowność tych testów. Z drugiej jendak strony umiejętność poprawy
    wyniku przy podobnych testach to właśnie jest... inteligencja ;)

    No a powiedz jeszcze na jakie stanowisko są tego typu testy? Raczej
    chyba nie na managerskie?

    P.

    --
    Sektor windykacyjny jest najszybciej rozwijającą się
    branżą całego polskiego rynku finansowego.

  • 3. Data: 2008-03-08 15:37:49
    Temat: Re: Jak podwy?szya swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Ann L." <a...@r...br>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > No a powiedz jeszcze na jakie stanowisko są tego typu testy? Raczej chyba
    > nie na managerskie?

    Równiez wchodzi w skłąd testów na stanowiska menadzerskie. Może nie
    wszędzie, ale w wielu przedsiębiorstwach tak. Nie chce za wiele zdradzać, bo
    szef mnie przez przypadek zlokazliuje ;)
    Natomiast wysoki wynik w tym teście, świadczy o dużej spostrzegawczości,
    zdolnosci szybkiego kojarzenia faktów, logicznemu myśleniu. Tak więc poza
    stanowiskiem "artysty", dobry wynik będzie wszedzie mile widziany.

  • 4. Data: 2008-03-08 15:43:00
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > No a powiedz jeszcze na jakie stanowisko są tego typu testy? Raczej chyba
    > nie na managerskie?

    Jak najbardzie menadzerskie. Ja akurat znalazłem prace w bankowości.

  • 5. Data: 2008-03-08 15:48:16
    Temat: (NIE WCHODZIĆ NA PODANY ADRES)
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Dlatego czesto samemu uczestnicze w spo?ecznych testach ineteligencji np.
    > http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z ka?dej okazji ?eby poddac sie
    > ró?nym sprawdzianom.

    Popierd..ło cie chyba, taka 'drobna' kryptoreklama - po rozwiązaniu 30
    pytań trzeba zapłacić 22zł w SMS-ach premium żeby zobaczyć wynik ;)

    Niedoczekanie

  • 6. Data: 2008-03-08 16:01:51
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
> [...]
    > dobrej pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście,
    > który żywo przypominał testy na inteligencje 2D

    Mi wychodzi, ze jestem kretynem, powinienem sie powiesic? Te testy znacza
    tyle - gowno.

  • 7. Data: 2008-03-08 16:06:51
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > Mi wychodzi, ze jestem kretynem, powinienem sie powiesic?

    No cóż, nie bede z tym dyskutował.

    > Te testy znacza tyle - gowno.

    jeśli wziąć poważnie pod uwagę pierwszą cześc Twojej wypowiedzi, to drugą
    już można sobie odpuścić.

  • 8. Data: 2008-03-08 16:16:12
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > No cóż, nie bede z tym dyskutował.

    > jeśli wziąć poważnie pod uwagę pierwszą cześc Twojej wypowiedzi, to
    > drugą już można sobie odpuścić.

    Jasne, chcialbys tyle zarabiac co ja, masz racje odpusc sobie albo zrob
    jeszcze ze dwa testy ;-).

  • 9. Data: 2008-03-08 16:19:11
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    takijeden wrote:
    > Mi wychodzi, ze jestem kretynem, powinienem sie powiesic? Te testy
    > znacza tyle - gowno.

    Jeśli w ogóle coś wychodzi, to znaczy że nabrałeś się na (krypto)reklamę
    i zapłaciłeś 22zł brutto w sms-ach :p

    Właśnie rozwiązałem te 30 testów, w każdym znalazłem regułę więc myślę
    że nieźle wypadłem ;)

    P.

  • 10. Data: 2008-03-08 17:07:17
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    > Jasne, chcialbys tyle zarabiac co ja, masz racje odpusc sobie albo zrob
    > jeszcze ze dwa testy ;-).

    jesteś handlarzem samochodów?