PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak oceniac prace administaratora sieci? › Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
    From: "WWTech" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
    Date: Mon, 24 Jun 2002 20:35:35 +0200

    Witam,

    "WWTech" <w...@w...pl> wrote in message
    news:af7gv7$1gll$1@pingwin.acn.pl...
    > Witam,
    >
    > "Jacek Rogowiecki" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Bezwzglednie. Jak nie chce podpisac punktu o uptime to wypros go przez
    > najblizsze okno.

    > Np. za 1% niezrealizowanego uptimeu -10% wynagordzenia. Choc z drugiej
    > strony, gdyby admin podpisal mi 99.9% a zapewnil 95% to dostalby nie -60%
    > wypowiedzenie. Generalnie, bardzo ostre ciecia za kazdy problem. Admin
    jest
    > jak ksiegowa, nie moze popelniac bledow.
    > Jesli robi Ci to firma, to wrzuc do umowy punkt, ze jesli downtime
> [...]

    Zeby bylo jasne - zeby to mialo sens ten admin musi miec zapewnione
    odpowiednie warunki, nadmiarowe systemy, zapas czesci na miejscu,
    replikacje, etc, etc. Oczywiscie, za czesc/wiekszosc/calosc z tego musi byc
    odpowiedzialny, ale nie mozna oczekiwac np. czterech dziewiatek oszczedzajac
    na w/w rzeczach. Jezeli nie ma nadmiarowych systemow to przyslowiowa wymiana
    sieciowki rzeczywiscie zjedzie uptime o kilka godzin. Jesli wszystko jest ok
    to dwa razy 15 sekund na przelaczenie systemu przy "nadmiarowosci recznej",
    ktora naprawde niewiele kosztuje.

    Pzdr, WWTK