eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak oceniac prace administaratora sieci? › Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
  • Data: 2002-06-28 21:44:43
    Temat: Re: Jak oceniac prace administaratora sieci?
    Od: "WWTech" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message
    news:afc64s$j0v$1@news.tpi.pl...
    > > > Generalnie, bardzo ostre ciecia za kazdy problem. Admin jest
    > > > jak ksiegowa, nie moze popelniac bledow.
    > >
    > > Pod warunkiem ze bedie wynagradzany jak ksiegowa a nie jak pan przynies
    > > podaj pozamiataj.
    > > Nie mozna wymagac od czlowieka za marne pieniadze zeby byl w pelni
    > > dyspozycyjny i na kazdym kroku uslugiwal WLADCY. A takie wrazenie
    odnosze
    > > czytajac te posty.
    >
    > Wlasnie kolega mnie ubiegl w wypowiedzi :) . O czym my rozmawiamy ?
    > Czy o firmie PKO BP ktora zleca prowadzenie swojej strony gieldowej
    jakiejs
    > firmie i chce aby ta strona chodzila non stop bo nie moga sobie pozwolic
    na
    > wielo tysieczne straty i placa miesiecznie za to 5000 zl czy o sieci w
    bloku
    > gdzie szef firmy chce placic administratorowi 200 zl za to zeby wszyscy w
    > bloku spokojnie mogli grac w Quaka lub sciagac gole panienki tudziez
    facetow
    > ?

    W takim wypadku nie potrzebuje admina, tylko amatora i dwie-trzy ksiazki z
    serii "nie tylko dla orlow" lub "w 24 godziny".

    > I gdzie tu mowa o potracaniu 10 % za 1% opznienia w stosunku do uptime ?
    ba
    > ... gdzie tu wogole jakis chory kilku godzinny czas reakcji ?

    J.w.

    >
    > W DUZYCH firmach ktore obsluguja DUZYCH klientow i dostaja za to DUZE
    > pieniadze czas reakcji jest rzedy od 0 do godziny w zlaeznosci od pory
    dnia
    > czy nocy oraz okolo 8 godzinny czas na usuniecie awarii ... i to juz jest
    > naprawde szybko i pozadnie ... oczywiscie firma jesli to jest pierdola
    robi

    W duzych szanujacych siebie i klienta firmach i tak wszystko dziala na
    zasadzie potrojnej nadmiarowosci lub podobnej, wiec pojedyncza awaria i tak
    nie zostanie zauwazona przez klienta.

    > to w ciagu 30 sekund i nie czeka 8 godzin bo jak bedzie tak czesto to
    klient
    > odejdzie ... wsyztko jest wiec w porzadku tylko prosze liczyc KOSZTY na
    > ZAMIARY ....

    Oczywiscie.

    > AndY

    Pzdr, WWTK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1