PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczyc stawke godzinowa ???

  • 1. Data: 2004-11-04 10:19:28
    Temat: Jak obliczyc stawke godzinowa ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Prosze o pomoc jak obliczyc sie stawke godzinowa przy wynagrodzeniu ktore
    wynosi 1350 zl ( brutto).

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-11-04 10:22:08
    Temat: Re: Jak obliczyc stawke godzinowa ???
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Prosze o pomoc jak obliczyc sie stawke godzinowa przy wynagrodzeniu ktore
    > wynosi 1350 zl ( brutto).

    Ręce opadają jak się czyta takie posty.
    Nie umiesz sobie podzielić 1350 przez ilość godzin w miesiącu ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-11-04 13:46:40
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ręce opadają jak się czyta takie posty.
    > Nie umiesz sobie podzielić 1350 przez ilość godzin w miesiącu ?

    Dobrze dobrze ale nie kazdy miesiac ma tyle samo godzin wiem ze liczy sie
    jakos srednia godzin w miesiacu .
    A ile wynosi srednia ilosc godz w m-cu ????

    Pozdr andrzej

  • 4. Data: 2004-11-04 14:05:59
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Dobrze dobrze ale nie kazdy miesiac ma tyle samo godzin wiem ze liczy sie
    > jakos srednia godzin w miesiacu .
    > A ile wynosi srednia ilosc godz w m-cu ????

    Jak srednia ilosc godzin ?
    Napisz moze jaka ty masz umowe: czy stawke godzinowa czy stala miesieczna
    pensje ?
    I o co ci tak naprawde chodzi ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 5. Data: 2004-11-04 15:31:26
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    > Jak srednia ilosc godzin ?
    > Napisz moze jaka ty masz umowe: czy stawke godzinowa czy stala miesieczna
    > pensje ?
    > I o co ci tak naprawde chodzi ?

    Przeciez napisalem ze mam pensje stala w wysokosci 1350,00 zl a chodzi
    mnie o to
    jak obliczyc ile by wynosila przy tej stawce 1350,00 zl stawka godzinowa
    .
    I o to mnie chodzi.

  • 6. Data: 2004-11-04 15:53:09
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cmdi0c$8e7$1@news.telbank.pl>, Dexter wrote:
    > Przeciez napisalem ze mam pensje stala w wysokosci 1350,00 zl a chodzi
    > mnie o to jak obliczyc ile by wynosila przy tej stawce 1350,00 zl
    > stawka godzinowa
    > I o to mnie chodzi.

    Zakładając, że w lutym roku przestępnego (4 tygodnie, 5 dni/tydz,
    8h/dzień):

    1350 / 4 / 5 / 8 =8.4375zł/h brutto

    Przy tak sformułowanym pytaniu trudno o inną odpowiedź.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 7. Data: 2004-11-04 16:38:39
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncokk35.441.muflon@devil.hell.org...

    > Zakładając, że w lutym roku przestępnego (4 tygodnie, 5 dni/tydz,
    > 8h/dzień):
    >
    > 1350 / 4 / 5 / 8 =8.4375zł/h brutto
    >
    > Przy tak sformułowanym pytaniu trudno o inną odpowiedź.

    ech chyba nie o to mu chodzilo
    przeciez co miesiac jest inna liczba dni pracujacych a wiec i godzin
    w zwiazku z tym czy istnieje jakas "srednia" przez ktora mozna podzielic
    place aby otrzymac pensje na godzine?
    Przeciez tego by wychodzilo ze w kazdym miesiacu 1h pracy warta jest inna
    kase.
    Cos slyszalem o 21 dniach w miesiacu a wiec 168h - ale do konc nie wiem czy
    tak jest? - moze ktos potwierdzic?

    Toma

  • 8. Data: 2004-11-04 18:59:15
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Toma" <t...@W...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:cmdlud$5hj$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > kase.
    > Cos slyszalem o 21 dniach w miesiacu a wiec 168h - ale do konc nie wiem

    Wlasnie Toma pisze to co mnie chodzi czy srednia ilosc godzin jest 168
    czy 160 czy moze jeszcze cos inaczej.
    Potrzebne mi to jest aby obliczyc sobie nadgodziny 100% o ktore powalcze
    w Sadzie Pracy ale musze zanim zloze pozew obliczyc sobie ile zalega mi
    Pracodawca za nadgodziny . Stawke mam stala 1350,00 zl brutto !!!

    Andrzej

  • 9. Data: 2004-11-04 21:06:56
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Jeżeli mas nadgodziny to musisz każdy miesiąc osobno przeliczyć i łączną
    kwote podajesz jako wynagrodzenie za nadgodziny. Proste.
    Oczywiście do Sądu , a wcześniej wezwij pracodawce do zapłaty tej kowty.

    Michał