PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ?

  • 1. Data: 2004-11-03 21:19:05
    Temat: 1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ?
    Od: "Bill" <A...@k...it-faq.pl>

    Pracuje po 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
    Umowa o prace tymczasową. Umowe podpisuje co 2 tygodnie. W umowie mam
    wpisane: dobowy czas pracy wynosi 8 godzin a tygodniowy 20 tylko że prawda
    jest taka że tygodniowy wynosi 40 godzin i tak od kilku miechów od początku
    otrzymywania umowy. W związku z tym wydaje mi się że to jest cały etat a nie
    1/2 jak pisze w umowie. Chyba że się myle ?

  • 2. Data: 2004-11-04 17:02:41
    Temat: Re: 1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004 22:19:05 +0100, "Bill" <A...@k...it-faq.pl>
    wrote:

> [...]
    >otrzymywania umowy. W związku z tym wydaje mi się że to jest cały etat a nie
    >1/2 jak pisze w umowie. Chyba że się myle ?

    IMHO to jest 1/2 etatu i spora ilosc nadgodzin...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-11-05 07:21:40
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Użytkownik "Bill" <A...@k...it-faq.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > 1/2 jak pisze w umowie. Chyba że się myle ?

    Za ile godzin pracy otrzymujesz wynagrodzenie?

  • 4. Data: 2004-11-05 22:02:15
    Od: "Bill" <B...@t...pl>

    Użytkownik "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bill" <A...@k...it-faq.pl> napisał w wiadomości
    > początku
    > nie
    >>

    > Za ile godzin pracy otrzymujesz wynagrodzenie?

    Otrzymuje wynagrodzenie za tyle godzin ile faktycznie przepracuje, wiec ktoś
    może powiedzieć czego ten koleś się w takim razie czepia? no czepiam się
    tego ze do końca nie jest tak kolorowo np urlop jak biore to mi juz płacą za
    1/2 etatu czyli za 4 godziny a nie 8 tyle ile faktycznie pracuje codziennie.
    Coś moge w tej kwestji zrobic ?

  • 5. Data: 2004-11-06 08:06:54
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    > Co? moge w tej kwestji zrobic ?
    Tak. Zmienić pracodawcę

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 6. Data: 2004-11-06 20:16:46
    Od: "Bill" <B...@t...pl>

    Pracuje nad tym jednak w mojej miejscowości jest to bardzo trudne, jednak
    nie ograniczam się tylko do miejsca zamieszkania, co podejrzewam w krótce
    przyniesie wymierne efekty :).

  • 7. Data: 2004-12-14 14:02:32
    Od: x z <s...@m...pl>

  • 8. Data: 2004-12-14 14:44:05
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    x z wrote:

> [...]
    Popracuj tam pół roku, a po pół roku poproś o zaległą pensję za nadgodziny,
    jak nie dostaniesz idź do sądu pracy! a tak na marginesie może się tak
    umówiliście i ma to też odzwierciedlenie w zarobkoach (pracodawca oszczędza
    na zusie w ten sposób) i pamiętaj, podpisuj listę!!!!!
    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.