PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak najszybciej zerwać umowę o pracę ? › Re: Jak najszybciej zerwać umowę o pracę ?
    From: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak najszybciej zerwać umowę o pracę ?
    Date: Tue, 17 Jun 2003 16:46:03 +0200

    news:43c3.000001cc.3eef1ea9@newsgate.onet.pl...

    > Taaaa ale dostanie świadectwo pracy na którym będzie jak wół stało :
    > rozwiązanie umowy przez porzucenie pracy ... cienko wygląda ...
    >
    > Jesień pozdrawia

    Osobiście nigdy nie spotkałem się z sytuacją aby ktoś oglądał świadectwa
    pracy.
    Przecież nie pokazuje się ich na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Zresztą Twój mąż już ma pracę a świadectwo jest tylko dla kadr aby wiedzieli
    jak naliczyć urlop.
    Poza tym, nie sądzę żeby firma łamiąca prawo pracy występowała na drogę
    sądową - to jest raczej blef na zastraszenie.