PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najlepiej sie zwolnic z pracy (wypowiedzenie) ?

  • 1. Data: 2005-03-04 11:34:10
    Temat: Jak najlepiej sie zwolnic z pracy (wypowiedzenie) ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Chcialbym odejsc z aktualnej pracy. Jestem zatrudniony na czas nieokreslony
    (od 4 lat). No i teraz jakie rozwiazanie wchodziloby w rachube abym mogl na
    tym najwiecej zyskac (np jakas odprawa, zasilek dla bezrobotnych, jakies
    okresy urlopu w nowej pracy itp) :
    1) podpisac porozumienie stron
    2) zlozyc wniosek o wypowiedzenie umowy np w ciagu 2 dni
    3) rozwiazac umowe z wypowiedzeniem z zachowaniem 3 miesiecznego okresu
    ?

    Fantom
    fut : praca

  • 2. Data: 2005-03-04 12:38:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 4 Mar 2005 12:34:10 +0100, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> zakodował:

    >1) podpisac porozumienie stron

    Wszystkie warunki ustalacie w tym "porozumieniu".

    >2) zlozyc wniosek o wypowiedzenie umowy np w ciagu 2 dni

    Nie rozumiem, co masz na myśli "wniosek o wypowiedzenie"?

    >3) rozwiazac umowe z wypowiedzeniem z zachowaniem 3 miesiecznego okresu
    >?

    Najnormalniejsze rozwiązanie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-03-04 14:52:01
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) zlozyc wniosek o wypowiedzenie umowy np w ciagu 2 dni
    > 3) rozwiazac umowe z wypowiedzeniem z zachowaniem 3 miesiecznego okresu

    Gdy to Ty wypowiadasz umowę, żadne odprawy Ci się nie należą, natomiast
    zasiłek możesz dostać dopiero po kilku miesiącach - nie pamiętam dokładnie
    ilu ...

  • 4. Data: 2005-03-05 06:59:02
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    jaQbek napisał(a):

    > Gdy to Ty wypowiadasz umowę, żadne odprawy Ci się nie należą, natomiast
    > zasiłek możesz dostać dopiero po kilku miesiącach - nie pamiętam dokładnie
    > ilu ...

    Albo od zaraz jak zmieniasz miejsce zamieszkania.

    Robert

  • 5. Data: 2005-03-07 20:49:53
    Od: Aegir <n...@t...cy>

    > Albo od zaraz jak zmieniasz miejsce zamieszkania.

    Ale na pełen okres? Pół roku temu chciałem się zwolnić to z tego co się
    dowiedziałem, rozwiązując umowę o pracę z pracodawca przysługuje zasiłek po
    3 m-cach i na czas połowy okresu, który przysługje pracownikowi przy
    zwolnieniu przez pracodawcę

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-03-07 23:26:42
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Aegir napisał(a):

> [...]
    > dowiedziałem, rozwiązując umowę o pracę z pracodawca przysługuje zasiłek po
    > 3 m-cach i na czas połowy okresu, który przysługje pracownikowi przy

    Na pelen okres.

    Robert

  • 7. Data: 2005-03-09 14:54:21
    Od: "Zuzia" <z...@e...ath.cx>

    Użytkownik "Aegir" <n...@t...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > po
    > 3 m-cach i na czas połowy okresu, który przysługje pracownikowi przy

    Nie prawda, że "na czas połowy okresu, który przysługje pracownikowi przy
    zwolnieniu przez pracodawcę".
    Zasiłek fakt, faktem dostaje się w takim przypadku po 3 misiącach, ale na
    dalszy cały okres w zależności od miejsca zamieszkania, jest to np. dalsze 3
    miesiące, lub dalsze 9 (w różnych regionach różnie przysługuje zasiłek: pół
    roku, albo rok)
    Pozdrawiam
    Zuzia

  • 8. Data: 2005-03-09 18:18:10
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Zuzia napisał(a):

    > Nie prawda, że "na czas połowy okresu, który przysługje pracownikowi przy
    > zwolnieniu przez pracodawcę".
    > Zasiłek fakt, faktem dostaje się w takim przypadku po 3 misiącach

    Bzdura. Zasilek jest po 7 dniach.

    Robert

  • 9. Data: 2005-03-10 13:57:17
    Od: "Zuzia" <z...@e...ath.cx>

    [ciach]

    > Bzdura. Zasilek jest po 7 dniach.
    >
    > Robert

    hahahaha Robert nie wiem czy zauważyłeś, ale wypowiedź dotyczy tematu (czyli
    jak to jest w przypadku gdy SAM się zwolnisz).
    I jeśli TY wypowiesz pracodawcy umowę, to przysługuje Ci zasiłek po 3
    miesiącach.
    Pozdrawiam
    Zuzia

  • 10. Data: 2005-03-10 18:19:36
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Zuzia <z...@e...ath.cx>
    wystukał[a]:
> [...]
    > tematu (czyli jak to jest w przypadku gdy SAM się zwolnisz).
    > I jeśli TY wypowiesz pracodawcy umowę, to przysługuje Ci zasiłek po 3

    Ale był też motyw o tym, że przysługuje od razu *przy zmianie miejsca
    zamieszkania*. Fakt, mogły się wątki trochę pomieszać. I to mi się zdaje
    była odpowiedź na zmianę miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #