PracaGrupypl.praca.dyskusje--Jak moge znalezc pracownika? -- › Re: --Jak moge znalezc pracownika? --
    From: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: --Jak moge znalezc pracownika? --
    Date: Mon, 4 Feb 2002 12:30:08 +0100

    [ciach]
    Ja się nauczyłem, że czasem interesy obu stron są
    zbierzne i należy to pole eksploatować - jeżeli
    podchodzisz do drugiej strony jako "wojownik"
    to tracisz na starcie....
    Wiadomo, konflikty się zdarzają i nie ma co
    ukrywać, zwykle chodzi o kasę, bo to najłatwiej
    policzyć - różowo nie jest - i to dla obu stron.
    Jeżeli podwładny robi dużo i ogólnie rzecz biorąc
    jest dobry to może się okazać, że się go zwolnić
    nie da, bo firma jest zamknięta przez parę miesięcy.
    Ja wolę "polityczny" model firmy - strefy wpływów,
    zależności, grupy, koszty wejścia / wyjścia związane
    z grupami ....

    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462