PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ? › Re: Jak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ?
    From: "Monika" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak jest z wygasnieciem umowy na czas okreslony ?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 10:42:02 +0100

    : Dzien dobry.
    :
    : Mam takie pytanie od siebie. Pod koniec stycznia w przyszlym roku
    : konczy mi sie umowa na czas okreslony. Jesli automatycznie umowa
    : wygasa w danym dniu a powiedzmy, ze bedac niezadowolonym z warunkow
    : umowy nowej - musze pisac wypowiedzenie ? - czy wystarczy samo
    : "wygasniecie" umowy starej?. Wiedzac jak bylo porzednio to warunkow
    : nowej umowy nie zobacze wczesniej jak w dniu wygasniecia starej choc
    : wiem ze tak nie powinno byc ale to nie moja wina ale ogolnego balaganu
    : w firmie. Zalozmy, ze zobaczylem warunki 3 dni przed wygasnieciem
    : starej i nie odpowiadaja mi, pisze wypowiedzenie 2 tygodniowe czy
    : wystarczy jak poinformuje szefa ze nie zamierzam podpisac nowej umowy
    : i rezygnuje z pracy.
    Cześć, umowa wygasa tylko w jednym wypadku, jak pracownik umiera, Ty
    chyba nie zamierzasz zakonczyć żywota, więc umowa jest automatycznie
    rowiązana, zgodnie z ustaleniami. Poczytaj, w umowie, jaki obowiązuje Cie
    okres wypowiedzenia, ale jeśli nie podpiszesz następnej umowy, Twój stosunek
    pracy zostaje automatycznie zakonczony.
    Pozdrawiam
    Monika