PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest z urlopem przy wypowiedzeniu składanym przez pracownika

  • 1. Data: 2005-11-25 21:36:48
    Temat: Jak jest z urlopem przy wypowiedzeniu składanym przez pracownika
    Od: "weronika pazura" <u...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    W poniedziałek skłądam wypowiedzenie w pracy. Mam nadzieję ze uda się za
    porozumieniem stron. Jeśli jednak to się nie uda to czy przy wypowiedzeniu z
    mojej strony mogę wykorzystać zaległy urlop. Koleżanka powiedziała mi że to w
    zasadzie teraz zależy od pracodawcy. Może się nie zgodzić na urlop a zamiast
    tego wypłacić ekwiwalent. Czy tak jest?

    dzięki i pozdrawiam
    WP

  • 2. Data: 2005-11-26 00:29:58
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > ...Może się nie zgodzić na urlop a zamiast
    > tego wypłacić ekwiwalent. Czy tak jest?

    tak