PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę w agencji reklamowej? › Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Date: Thu, 15 Sep 2005 21:59:18 +0200

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dgbio2$604$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem na bieżąco z ogłoszeniami pracodawców, więc dodam, że bez
    > praktyki i "portfolio grubości wielotomowej encyklopedii" może być ciężko
    > wygrać nawet konkurs CV, żeby być dopuszczonym przed oblicze
    > rekrutującego.
    > Chyba, że CV będzie tak nieszablonowe, że powali rekrutującego.

    Ja tam jestem raczej zwolennikiem nieszablonowego LM. CV to dokument o duzym
    stopniu powagi, poza niektorymi "kreatywnymi" branzami i wydaje mi sie, ze
    zbytnie odstepstwa w z zalozenia faktograficznym CV moga byc zle odebrane. W
    LM mozna za to zaszalec. Mi sie zdarzylo dwa razy, z dobrymi skutkami z
    drugiej strony, choc w jednym z tych przypadkow odrzucilam oferte, bo zla
    byla, w drugim wyszla z tego wspolpraca na zlecenia mimo zatrudnienia kogos
    z wiekszym doswiadczeniem. Ale w obu przypadkach (bo doswiadczenie formalne,
    ktore bylo wymagane, bylo zerowe) osoby rekrutujace (w tym przypadku
    szefowie) powiedzieli, ze chec poznania mnie wzbudzil wylacznie LM.
    Nie bede sie cytowac, bo ze wzgledu na indywidualizm sprawy nie byloby dla
    nikogo pozyteczne, ale ogolnie kluczem byla wyluzowana szczerosc ubrana mimo
    wszystko w formalne i odpowiednio dyplomatyczne slowa. Szczerosc ta byla
    bardzo daleko posunieta. W obu przypadkach bardzo sie zastanawialam, czy aby
    sie kosmicznie nie wyglupiam :)

    I.