PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak często zmieniacie zawód ?

  • 1. Data: 2003-09-17 07:48:41
    Temat: Jak często zmieniacie zawód ?
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Interesujący artykuł;
    http://polityka.onet.pl/162,1133364,1,0,artykul.html
    a jak często zmieniacie zawód ?
    pozd.

  • 2. Data: 2003-09-17 12:44:07
    Temat: Re: Jak często zmieniacie zawód ?
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Zawód to raczej rzadko. Częściej pracę - jeśli odnieślimy zawód.

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 3. Data: 2003-09-17 13:35:58
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shark" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Interesujący artykuł;
    > http://polityka.onet.pl/162,1133364,1,0,artykul.html
    > a jak często zmieniacie zawód ?
    > pozd.

    hmmm...najpierw robol na czarno - dorywczo w budowlance, potem pomocnik
    palacza w kotlowni (to juz byl legal na czas okreslony w wieku 18 lat, potem
    pracownik socjalny a teraz informatyk (tak ogolnie bo chyba nie bedziemy
    wnikac czy admin, programista itp?))
    No to wychodzi ze cztery razy, jak na razie:)
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-09-17 13:43:12
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    1997 - informatyk referent
    1999 - informatyk
    2001 - kredytowiec w banku - informatyk w banku :-)))
    2002 - trener
    2003 - informatyk - administrator

    na razie wystarczy ;-)

  • 5. Data: 2003-09-17 13:44:28
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bk9oas$9m9$1@inews.gazeta.pl...
    > 1997 - informatyk referent
    > 1999 - informatyk
    > 2001 - kredytowiec w banku - informatyk w banku :-)))
> [...]
    eee to chyba nie o to chodzilo??? w sumie wszystko to informatyk
    to ja tez - pracownik dzialu administracji-zamowiena/informatyk
    -specjalista
    -administrator
    -a teraz to juz nie wiem co, dba chyba jakos tak
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-09-17 16:49:27
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "shark" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Interesujący artykuł;
    > http://polityka.onet.pl/162,1133364,1,0,artykul.html
    > a jak często zmieniacie zawód ?
    Zawod wyuczony: chemik (nigdy "nie praktykowany")
    <1991 - elektronik (serwis RTV - wspolwlasciciel)
    1991-1994 - informatyk (admin, programista - etat)
    1994-1995 - elektronik (serwis RTV - wlasna firma) + informatyk (prace
    zlecone - programowanie)
    1995-1998 - elektronik (konstruktor - etat, potem zlecenia)
    1996-1998 - informatyk (programista - etat)
    1999-do dzis - informatyk/elektronik (od specjalisty d/s technicznych do
    dyrektora dzialu - etat)

    Tak wiec dosc czesto, choc tylko pomiedzy dwoma zawodami.
    I troche mnie zaczyna nosic, zeby znowu cos zmienic ;-)

    PiotrG

  • 7. Data: 2003-09-17 21:03:32
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "shark" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Interesujący artykuł;
    > http://polityka.onet.pl/162,1133364,1,0,artykul.html
    > a jak często zmieniacie zawód ?
    > pozd.

    1995 - sprzedawca/serwisant sprzętu komputerowego + jakiś kierownik itp:)
    1999 - pracownik biurowy-ekonomista, p.o. dyrektora d/s ekonomicznych :)
    2000 - specjalista d/s marketingu
    2001 - nadal - informatyk (oficjalnie specjalista d/s administracji)

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2003-09-17 21:19:58
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maciej_NT" <m...@i...pl> writes:

    (....)
    > na razie wystarczy ;-)

    a ja mialam tak:
    - sprzataczka
    - sprzedawczyni
    - helpdesk w firmie providerskiej
    - zarzadzajacy biurem
    - asystentka
    - sekretarz redkacji
    - manager wydawnictwa
    - tester oprogramowania komputerowego

    a i teraz znow bede zmieniac na co innego ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-09-18 21:37:00
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > 2001 - nadal - informatyk (oficjalnie specjalista d/s administracji)
    "Schowali" Cie? ;-)

    PiotrG

  • 10. Data: 2003-09-19 18:11:22
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > "Schowali" Cie? ;-)
    >
    > PiotrG

    Raczej przeszłem "płynnie" od zadań bardziej administracyjnych do spraw
    informatycznych :) - ale wkrótce to i tak będzie historią (upadłość), więc
    czekają mnie znowu zmiany - zobaczymy...

    pozdr
    Krzysiek