  • Data: 2004-11-01 22:05:24
    Temat: Re: Ja tez pytam-ile?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-01, User <to@_nospam_.niezly.as> wrote:
    > Pewnie. Ale tak jest wszedzie i chyba zawsze tak bedzie.
    > Swoja droga taka instalacja Windowsa nie wymaga zbyt wiele wiedzy od
    > instalatora wiec chyba nie jest jakims zajeciem dobrze dochodowym.
    To zależy, czy chcesz mieć tylko zainstalowaną windę, czy też masz komputer
    wpięty do Internetu i nie chcesz przeszkadzać innym. W tym drugim przypadku
    dodaj jeszcze konieczność instalowania serwispaków (o ile nie masz na
    płytce, to ściąganie trwa), uaktualnień, postawienie jakiegoś firewalla
    i softu antywirusowego. Plus podstawowy kurs obsługi w/w. Wymaga to i czasu
    i wiedzy większej niż podstawowa.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można