PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja nie mam...
    Date: Tue, 22 Jul 2003 15:10:16 +0200

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfja7h$jmj$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdyby tak firma miała na porządny sprzęt. Pomarzyć. Ale nic z tego. Trzeba
    > sobie radzić z tym co jest. Aby tylko Winda 95 działała. I Office 2000.

    Ja trochę przyoszczędziłem gdzie się dało na Office i władowałem
    OpenOffica - oj narobiłem sobie trochę roboty żeby poprawnie działał w
    domenie 2000 z plikami offline :) a ile biadolenia było .. userów - nagle
    sami dobrze znająćy MS offica się wtedy znaleźli :), ale na razie sprzęt
    jest i w większości przypadków OpenOffice wystarcza. W przyszłym roku wyjdą
    ostatnie dwie P150 -tki.

    > Ja tam nie mam specjalnej awaryjności sprzętu. Stare graty, jeszcze
    hulają.
    > Jak pracownicy zgłaszają problemy, to najczęściej chodzi o oprogramowanie.
    > Jakieś pliki pokasowane, jakiś dialer się zainstalował (sam oczywiście)
    itp.
    > pozdr.

    Z nowym tylko raz poleciał zasilacz a dysk o którym pisałem
    najprawdopodobniej od nowości był nieco kulawy. Ale jak się kupuje najtańsze
    dyski samsunga to tak bywa (na całe szczęście nie ja kupowałem).

    Pozdrawiam
    PawełW.