PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
  • Data: 2003-07-22 12:25:06
    Temat: Re: Ja nie mam...
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja prawie wszystkie wycofałem - teraz hulają aż miło na Duronach. Z
    > szaleństw postawiłem tylko na 17 calowe monitory.

    Gdyby tak firma miała na porządny sprzęt. Pomarzyć. Ale nic z tego. Trzeba
    sobie radzić z tym co jest. Aby tylko Winda 95 działała. I Office 2000.

    > A właśnie dla policji szykuję jedno P200 ale coś się czasem dysk przycina
    > "przewspaniały samsung" i cd jakby nie zawsze czytał.. ja bym to na złom
    > wypchnął bo inaczej tylko dokładać niepotrzebnie trzeba.

    Ja tam nie mam specjalnej awaryjności sprzętu. Stare graty, jeszcze hulają.
    Jak pracownicy zgłaszają problemy, to najczęściej chodzi o oprogramowanie.
    Jakieś pliki pokasowane, jakiś dialer się zainstalował (sam oczywiście) itp.
    pozdr.