PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
  • Data: 2003-07-22 12:11:45
    Temat: Re: Ja nie mam...
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfj7i3$bhi$1@inews.gazeta.pl...
    > wcisnąć

    > Ja też, tylko udało mi się wyjaśnić swoim przełożonym, żeby nie mieli zbyt
    > wielkich złudzeń w tej sprawie.
    >
    > Kiedyś policji wcisnąłem dwa 386, z 4 MB RAM i dwie stare igłówki do tego.
    > Ale to tylko dlatego że mąż kadrowej był policjantem i musiał zeznania
    > spisywać na maszynie do pisania. Przekonała go że nawet na takim
    komputerze
    > będzie mu łatwiej.
    > Niech się policja cieszy z nowoczesnej techniki ;-)
    >
    > A Pentium 150 to u nas są jeszcze w normalnym obrocie.
    > pozdr.
> [...]
    Ja prawie wszystkie wycofałem - teraz hulają aż miło na Duronach. Z
    szaleństw postawiłem tylko na 17 calowe monitory.
    A właśnie dla policji szykuję jedno P200 ale coś się czasem dysk przycina
    "przewspaniały samsung" i cd jakby nie zawsze czytał.. ja bym to na złom
    wypchnął bo inaczej tylko dokładać niepotrzebnie trzeba.
    Pozdrawiam
    PawełW.