PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
    From: "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja nie mam...
    Date: Tue, 22 Jul 2003 09:00:43 +0000 (UTC)

    Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Odbierasz pracę informatykom...hehe

    Informatycy to sprytni ludzie - nie daja sobie pluc w kasze i jakos prace
    znajda, znaczy zrodlo pieniazkow. Wspolpracuje z gabientem lekarskim, ktory
    ma umowe z Kasami chorych ,czy tam NFZ - jedno i to samo badziewie,
    jakkolwiek by tego nie nazwac. Jakis czas temu rozliczalismy sie na podstawie
    malego programiku, ktory interpretowal tylko dane prn lub recznie wklepywane
    (bez zadnej bazy danych!!). Informatycy robili wszystko zeby jak najczesciej
    program sie zmienial (srednio raz na miesiac): kolejne wersje prostowaly
    niedorobki, dodawaly funkcje potrzebne waskiej grupie uzytkownikow, w koncu..
    zminiono nawet nazwe pliku zrodlowego prn - do tej pory przyjmowal nale
    litery, po kolejnej "poprawce" przyjmowal juz tylko duze. Czy umieszczono
    gdzies informacje o tej zmianie? A po co, przeciez w koncu pani sie
    domyslila - brzmiala odpowiedz urzednika. Ddam ze kolejne wersje
    oprogramowania dostepne sa tylko przez internet (czyzy umowa z tpsa???).
    Gdyby to nie bylo takie straszne to bym sie smiala z atrakcji

    Trzymajaca nerwy na wodzy ja :)))