PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia, Hiszpania - gdzie oferty pracy dla IT

  • 1. Data: 2006-04-13 12:28:53
    Temat: Irlandia, Hiszpania - gdzie oferty pracy dla IT
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    Gdzie najlepiej szukac ofert pracy IT w Irlandii i Hiszpanii oraz ktory kraj
    polecalibyscie jako lepsze miejsce na przenosiny na dluzej, moze nawet na
    stale?

  • 2. Data: 2006-04-13 13:32:10
    Temat: Re: Irlandia, Hiszpania - gdzie oferty pracy dla IT
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu lobuziak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Gdzie najlepiej szukac ofert pracy IT w Irlandii i Hiszpanii
    google
    > oraz ktory kraj polecalibyscie jako lepsze miejsce na przenosiny na dluzej, moze
    nawet na stale
    Hmm... w hiszpani wg mnie lepszy klimat, lepsze zarcie a z relacji
    znajomych wynika ze hiszpanki sa fajniejsze niz irlandki ;P
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-13 14:04:38
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-04-13 15:32:10 +0200, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> said:

> [...]
    > Hmm... w hiszpani wg mnie lepszy klimat, lepsze zarcie a z relacji
    > znajomych wynika ze hiszpanki sa fajniejsze niz irlandki ;P

    A będzie zniżka na samolot na hasło "spierdalamy"?

    camel[OT]

  • 4. Data: 2006-04-13 18:01:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 13 Apr 2006 15:32:10 +0200, badzio napisał(a):

> [...]
    > Hmm... w hiszpani wg mnie lepszy klimat, lepsze zarcie a z relacji
    > znajomych wynika ze hiszpanki sa fajniejsze niz irlandki ;P

    Za to w Irlandii jest U2 ^_^

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-04-13 18:25:28
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "lobuziak" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie najlepiej szukac ofert pracy IT w Irlandii i Hiszpanii oraz ktory kraj
    > polecalibyscie jako lepsze miejsce na przenosiny na dluzej, moze nawet na
    > stale?

    GB

  • 6. Data: 2006-04-13 21:01:27
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e1lkgi$bjn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Hmm... w hiszpani wg mnie lepszy klimat, lepsze zarcie a z relacji
    > znajomych wynika ze hiszpanki sa fajniejsze niz irlandki ;P

    Nikt już nie emigruje do pracy, tylko by jeść i dmuchać tubylki?

  • 7. Data: 2006-04-14 06:31:13
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mieszkaniec porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nikt już nie emigruje do pracy, tylko by jeść i dmuchać tubylki?
    Nie sama praca czlowiek zyje. Zakladam ze jesli autor chce sie przenosic
    na dluzej to mysle ze bedzie chcial cos zjesc, jakos spedzic wolny czas.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-04-14 13:07:21
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    > Nie sama praca czlowiek zyje. Zakladam ze jesli autor chce sie przenosic
    > na dluzej to mysle ze bedzie chcial cos zjesc, jakos spedzic wolny czas.

    Dokladnie.

    Wracajac do drugiej czesci pytania - znacie jakies rozsadne serwisy z
    ofertami pracy w Irlandii lub Hiszpanii?

  • 9. Data: 2006-04-14 14:20:55
    Od: "Glam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu mieszkaniec porozsypywal nastepujace haczki:

    > Nie sama praca czlowiek zyje. Zakladam ze jesli autor chce sie przenosic
    > na dluzej to mysle ze bedzie chcial cos zjesc, jakos spedzic wolny czas.

    Zgadza sie :) Ja wybieram sie do Irlandii, jednak gdyby nie jezyk to nie
    zastanawialbym sie dlugo i wybralbym Hiszpanie. Zreszta docelowo chcialbym
    mieszkac wlasnie tam :)

    Pozdrawiam
    Glam

  • 10. Data: 2006-04-16 07:30:21