PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
    From: jurson <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynierownie ?????
    Date: Mon, 14 Nov 2005 21:44:38 +0100

    > Dedukuję że jesteś związany zawodowo z komputerami. I dlatego nie znasz cen
    > obrabiarek. Dołóż do tej co napisałeś zero. A czasami trzeba jeszcze dołożyć
    > taki dziwny znaczek"$". Napisz co niby robi taki informatyk. Bo może nie wiem.
    > Foremki się projektuje zeby solniczkę zrobić. Bo z wirtualnej soli na pomidory
    > nie nasypiesz. Z tymi porównaniami się specjalnie nie wykazałeś. Nawet nie masz
    > pojęcia ile matematyk moze mieć wspólnego z papiernictwem. Nie moja wina w tym

    Mniej więcej tyle samo co informatyk...

    > że nie ma pracy dla informatyków. Moze jej po prostu nie ma. Bo rynek jest
    > nasycony. To nie szkoły kształcą informatyków. One odpowiadają na
    > zapotrzebowanie. Dużo chce być informatykami to jest dużo szkół. Ale nie będzie
    > dużo szkół kształcących metalurgów. Bo to bardzo droga nauka i tylko dla
    > wybranych. Tych najlepszych. Byle jaka szkołę stać na kilkanaście komputerów po
    > to zeby wypuszczać bezrobotnych informatyków. Ale żadnej prywatnej nigdy nie
    > będzie stać na piec martenowski. Tomek

    Muszę to kumplowi opowiedzieć. Kufel mu z ręki wypadnie przy nalewaniu
    piwa. To akurat zawodowo robi po metalurgii na jednej z szacownych
    uczelni technicznych w Krakowie i nie narzeka. A dlaczego? Bo nie chciał
    pracować za 1000zł + zupki na stołówce robotniczej.

    jurson