PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier Systemowy - zarobki

  • 1. Data: 2003-04-24 16:24:18
    Temat: Inzynier Systemowy - zarobki
    Od: "Qba" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    szczesliwie przeszedlem przez dwie z trzech rozmow kwalifikacyjnych i
    zostalem zaproszony na ostatnia. Pisze poniewaz spodziewam sie rozmowy o
    wynagrodzeniu - a tu przyznaje sie nie wiem na co moge liczyc. Rozmowa
    dotyczy pracy w jednej z najwiekszych firm na rynku IT na stanowisku
    Inzynier Systemowy, moje kwalifikacje to ukonczone studia i kilka papierkow
    (mcsa, mcse, ccsa, ccna)
    W tym miejscu zwracam sie do szanownych grupowiczow z prosba o wpisy i
    podzielenie sie doswiadczeniami na temat zarobkow w w/w przypadku.

    pozdrawiam
    Qba

  • 2. Data: 2003-04-24 17:02:17
    Temat: Re: Inzynier Systemowy - zarobki
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Qba" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotyczy pracy w jednej z najwiekszych firm na rynku IT na stanowisku
    > Inzynier Systemowy, moje kwalifikacje to ukonczone studia i kilka

    ze 3 tys brutto na poczatek

  • 3. Data: 2003-04-24 17:05:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-04-24 17:05:55
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Qba <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > W tym miejscu zwracam sie do szanownych grupowiczow z prosba o wpisy i
    > podzielenie sie doswiadczeniami na temat zarobkow w w/w przypadku.

    Zobacz tutaj - może się przyda.

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/praca_030423/in
    dex.html

    Życzę powodzenia.

  • 5. Data: 2003-04-25 06:54:19
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :b8950v$24k$...@n...onet.pl,
    Qba <g...@p...onet.pl> wyrazil co nastepuje:
> [...]
    > W tym miejscu zwracam sie do szanownych grupowiczow z prosba o wpisy i
    > podzielenie sie doswiadczeniami na temat zarobkow w w/w przypadku.

    Nie napisales w jakim miescie - jezeli wa-wa, 5-6k netto (na probnym
    odpowiednio 4-5k) - zreszta zalezy co to za firma, jak jedna z najwiekszyc
    to moze to byc i troche wiecej :))
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 6. Data: 2003-04-28 20:47:57
    Od: "Maciek Jot" <G...@a...com>

    > Nie napisales w jakim miescie - jezeli wa-wa, 5-6k netto (na probnym
    > odpowiednio 4-5k) - zreszta zalezy co to za firma, jak jedna z
    > najwiekszyc to moze to byc i troche wiecej :))

    Może nie Inżynier Systemowy ale podobnie - Specjalista ds. wdrożeń systemów
    informatycznych (wykształcenie wyższe, w tym licencjat) certyfikat CCNA,
    biegły angielski - 1900 zł. - oferta stołecznych urzędów pracy za GW nr 17 z
    28.04.03.

    M.