PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!) › Re: Informatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!)
  • Data: 2007-01-15 01:37:05
    Temat: Re: Informatyka w Uczelni Rydzyka (Nabór!!!)
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-01-14 22:02:19 +0100, "uzi" <w...@o...pl> said:

    > Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czemu?

    Dlatemu, bo jeśli poziom nauczania będzie podobny do pozostałych
    wydziałów, to kazionny informatyk będzie potrafił tylko wklepać
    zdrowaśkę w Notatniku. Doktoryzować się będzie można z wklepywania
    "Protokołów Mędrców Syjonu" na czas.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.