PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac? › Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    Date: Fri, 21 Jan 2005 11:34:36 +0000 (UTC)

    In article <csqokv$h2e$1@nemesis.news.tpi.pl> =?iso-8859-2?Q?Paj=B1czek?=
    >From: =?iso-8859-2?Q?Paj=B1czek?= <p...@o...pl>
    >Subject: Re: Informatyk ... zawod stracony ? Czemu nie potrafimy sie dogadac?
    >Date: Fri, 21 Jan 2005 12:17:46 +0100

    >A co sądzisz o reglamentowaniu licencji i pozwoleń na handel komputerami i
    >częsciami komputerowymi? Albo w ogóle elektroniką. I samochodami. No i
    >ciuchami. I co tam sobie jeszcze wymyślisz...

    Nie trzeba wymyslac prochu :-)) Egzamin na uprawnienia SEP do 1kV kosztuje
    okolo 80 zl. Problemem jest ustalenie poziomu minimum wiedzy w branzy i
    stworzenie systemu certyfikacji. Kazdy moze dostac takie uprawnienia pod
    warunkiem wykazania sie tym minimum wiedzy.
    Ja mimo iz jestem mechanikiem mialem czynne uprawnienia instalatorskie
    przez 12 lat, projektowalem urzadzenia elektroniczne, budowalem sieci i
    potem nimi administrowalem, administrowalem serwerami, zrobilem sobie
    strone WWW zgodna ze standardami tylko trzeba chciec sie nauczyc tego
    poziomu minimum. Jesli nie ma organizacji, ktora tego wymaga to jest jak
    jest czyli administratorzy za zlotowke ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name