eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w duzej firmie › Re: Informatyk w duzej firmie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk w duzej firmie
    Date: Sun, 3 Oct 2004 11:42:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <cjohlp$m2s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cjk1iu$h3n$1@atlantis.news.tpi.pl> <cjmq68$6b6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cjmvj8$nvr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: azu58.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1096796665 22620 83.27.158.58 (3 Oct 2004 09:44:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Oct 2004 09:44:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4927.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4927.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:128515
    [ ukryj nagłówki ]

    > Z drugiej strony nie zawsze pracodawca robi oszczednosci, po to aby
    sobie
    > kieszen napchac. Po co ma zatrudniac dwoch gosci, jesli moze to robic
    jeden
    > a zarabiac wiecej ?

    Powiem inaczej, IMHO jak ktos mialby sie zajmowac tym wszystkim to po
    pierwsze musialby tam byc ciagle w godzinach pracy i dodatkowo na
    wszystkie awarie. Z doswiadczenia wiem ze taki uklad jest bardzo zły. Po
    drugie jesli ktos ma az tyle obowiazkow (czyt. sprzet, rekonfiguracje,
    modernizacje, obsluga systemow, helpdesk i jeszcze temu podobne) to nie
    jest w stanie sie z nich wywiazac nalezycie, krotko mowiac, albo bedzie
    robil po lebkach, albo nie starczy mu czasu. Bo nawet przy dobrze znanym
    przez pracownikow programie sa zawsze jakies problemy, a to z programem, a
    to z systemem, a to jeszcze cos tam. Przy 140 komputerach troche pracy
    jako pomoc jest. No niech by kazdy z nich mial problem raz w miesiacu i
    zajal (bardzo optymistycznie biorac) tylko godzine to wychodzi ze na sama
    pomoc uzytkownikom wyjdzie 17,5 dnia roboczego (liczac po 8godzin bez
    sniadan, przerw itp), a gdzie reszta? Na reszte zostaje 7,5 dnia ;) A
    niech ta pomoc zajmie np. 1,5 godziny? To juz miesiaca nie starczy...

    IMHO najlepszym rozwiazaniem jest zatrudniac na etat osobe do pomocy
    uzytkownikom (oprogramowanie, diagnozowanie i naprawa sprzetu, pomoc
    uzytkownikom itp) a na reszte (konserwacja sieci, nadzor nad serwerami
    itp) powierzyc komus z zewnatrz na zasadzie umowy-zlecenia lub podobnej.
    Przy dobrze skonfigurownym serwerze nie ma wiele pracy. Dobrze polozone
    siec tez jest praktycznie bezobslugowa. Zatrudnianie osoby na stale jest
    przesada, ale ktos musi miec nad tym piecze...

    pozdrawiam,
    Przemek O.



    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa


    Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
    Version: 6.0.772 / Virus Database: 519 - Release Date: 2004-10-01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1