PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - czy musi znac jakis jezyk? › Re: Informatyk - czy musi znac jakis jezyk?
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - czy musi znac jakis jezyk?
    Date: Thu, 10 Jul 2003 13:33:19 +0200

    Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:beja9i$no8$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, ja Ciebie rozumiem... Mnie też programowanie czasami nie
    > interesowało, ale genralnie cholernie się przydaje... Nie tylko po to by
    > wiedzieć co w trawie piszczy, ale do pisania skryptów, prostych programów
    > do wpsomagania własnej pracy - jak najbardziej. Być może pod Windowsem w
    > mniejszym stopniu, ale w Unix/Linux - jest to jedna z najbardzije
    > pożądanych rzeczy... :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał
    Potwierdzam iż w codziennej pracy czasem się przydaje. Języki skryptowe
    warto poznać.
    O np C++ nie musisz nawet myśleć choć jak znasz zasadę to szybko
    przeskoczysz na inny język oczywiście jeśli chodzi o bardzo proste
    programiki. Konstruowanie skomplikowanego oprogramowanie zostawmy
    programistom ;)
    SQLa warto zawsze poznać:).

    Pozdrawiam
    PawełW.