PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - czy musi znac jakis jezyk? › Re: Informatyk - czy musi znac jakis jezyk?
    From: Rafał <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk - czy musi znac jakis jezyk?
    Date: Thu, 10 Jul 2003 11:08:41 +0200
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    cloni wrote:

    > ... chodzi o programowanie. Niespecjalnie mnie ten watek interesuje,
    > znacznie lepiej mi wychodzi budowanie sciezki zawodowej przy takich
    > rzeczach jak support (helpdesk) i administracja. Na dobra sprawe nie
    > widze w tym potrzeby znajomosci jezyka programowania, ale nie wiem czy
    > patrze krotkowzrocznie. Moze przynajmniej warto poznac SQL? Co o tym
    > myslicie? Wszelkie sugestie / opinie mile widziane. Zaznaczam, ze
    > stoje z dala od programowania i jako programista wcale sie nie widze.

    Wiesz, ja Ciebie rozumiem... Mnie też programowanie czasami nie
    interesowało, ale genralnie cholernie się przydaje... Nie tylko po to by
    wiedzieć co w trawie piszczy, ale do pisania skryptów, prostych programów
    do wpsomagania własnej pracy - jak najbardziej. Być może pod Windowsem w
    mniejszym stopniu, ale w Unix/Linux - jest to jedna z najbardzije
    pożądanych rzeczy... :)

    Pozdrawiam
    Rafał
    --