PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk Szuka Pracy

  • 1. Data: 2005-04-26 10:58:00
    Temat: Informatyk Szuka Pracy
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Doświadczony "użytkownik" i administrator systemów Linuks szuka pracy w
    charakterze:
    - asystent administratora sieci LAN/WiFi;
    - HelpDesk;
    - programista PHP - MySQL;

    Moje doświadczenie opiera się na:
    - administracji niewielką siecią osiedlową (Linux PLD 1.99);
    - obsługą i konfiguracją:
          - serwera ftp (proftpd)
          - serwera poczty (imap, pop, smtp)
          - serwera newsów (nntp)
          - serwera www (httpd -> Apache)
    - administracja własnym systemem;
    - udział we współtworzeniu kliku serwisów o tematyce Linux/Unix;

    Na obecną chwilę posiadam biegłą znajomość takich systemów jak:
    - Linux
         - Mandrake 9.2 - 10.0 - 10.1;
         - Suse 9.1 - 9.2;
         - Gentoo;
         - Debian (rodzina Woody i Sarge);
         - PLD 1.00 - 1.99 - 2.00;
         - FreeBSD;

    Co wynika z powyższych informacji, nie jest mi obca budowa i
    administracja sieciami LAN oraz
    administracja usługami na takim serwisie.

    Moje wykształcenie to:
    - wykształcenie średnie;
    - nauka w Studium Policealnym na kier. Informatyka - Administracja
    Systemami;

    Znane jest mi również oprogramowanie type ERP:
    - Teta;
    - SAP;
    - Płatnik;

    Jestem typowym informatykiem - samoukiem. Wszystko czego zdążyłem się do
    tej pory nauczyć - osiągnąłem samodzielnie,
    dzięki wielki nakładom pracy i nauki.
    Systemy i sieci to mój prawdziwy "konik" - cały wolny czas poświęcam
    temu właśnie zagadnieniu.....

    Dlaczego szukam takiej pracy - chcę zyskać możliwość rozwoju, obserwować
    zdolniejszych od siebie, i posiąść możliwość podejmowania coraz to
    większych wyzwań.

    Kontakt:
    tel. kom.: 661-886-842
    mail: a...@m...int.pl