PracaGrupypl.praca.szukana › webmaster/webdesigner-krakow/zdalna(caly swiat)

  • 1. Data: 2005-04-26 11:18:22
    Temat: webmaster/webdesigner-krakow/zdalna(caly swiat)
    Od: "Sebastian Koziołek (Elviss?)" <s...@o...pl>

    wszystkie informacje o mnie zawarte sa w portfolio
    http://republika.pl/elviss/

    jest w nim zawarte CV jak i przykladowe prace, z tym ze juz dawno nie
    aktualizowalem wiec zamiszczam pare ostatnich prac nie zawartych w porfolio:

    www.art-lux.pl
    www.beb-piazzasantoronzo.go.pl
    www.beb-mammasisi.go.pl

    www.republika.pl/elviss/ks <- strona w przygotowaniu

    to przyklady ale odzwierciedlajace moje obecne tredy i moj styl...
    jak widac robilem stronki dla Wlochow, jak i wczesniej dla Austrii wiec nawet
    taka odleglosc nie przeszkadza w stalym moim kontakcie z klientem. wystarczy
    konto e-mail i wspolpraca sie niezle uklada.

    co do ceny to nie wiem czy znajdzie sie ktos kto wykona taniej takiego typu
    stronki, ale jestem zapalencem i robie to bardziej dla przyjemnoscie jak dla
    kasy... SPRAWDZ MNIE - porownaj z innymi. tak samo sprawa ma sie z terminami
    tworzenia.