PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Administrator

  • 21. Data: 2005-08-09 20:15:03
    Temat: Re: Informatyk/Administrator
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 21:09:25, gromax napisał:

    > to takie tylko moje gdybanie

    tak, czy inaczej, muszę podrążyć temat - co prawda dla mnie to jest
    "musztarda po obiedzie" - doświadczenie (roczne w zawodzie)
    mam (sam znalazłem jakoś), więc jakby co, to jest ok, ale inna
    sprawa, że teraz szukam pracy i jakoś mi ten rok niewiele daje -
    takie odnoszę wrażenie... może dlatego, że teraz wakacje ...
    zobaczymy za parę miesięcy.
    --
    pozdrawiam

  • 22. Data: 2005-08-09 20:47:53
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <k8zvdt1iunze.ciqe0lpyn95b$.dlg@40tude.net>
    Galathea napisał(a):

    > No właśnie ... powiedzcie mi - ile w Waszych miastach
    > może dostać administrator/projektant baz danych/programista
    > php "w jednym" ? Czy też jest tak kiepsko jak w moim mieście

    E, to jeszcze zależy co się kryje pod tym "administrator/projektant baz
    danych/programista php".

    > - czytaj: około 900 brutto :(. Po roku niewielka podwyżka,

    No, to zależy od firmy. Pierwszy raz pracowałem u takiego lokalnego
    providera (Wrocław) jako zapasowy admin + helpdesk. Mój drugi rok studiów,
    doświadczenie tylko z administracji siecią w akademiku. Umowa zlecenie co
    miesiąc - 1000 zł netto.

    > a potem długo długo nic (sieć z ponad 3000 userów - głównie

    Liczba userów to za wiele nie mówi. Bo tu zależy jakimi technologiami są
    połączone poszczególne podsieci. Im ich jest więcej tym więcej można się
    nauczyć.

    > na Linuksie, oraz hubach - tak - nie pomyliłem się - hubach,
    > dopiero niedawno kupili parenaście switchów i nowe instalacje
    > na nich robią).

    No, to powiem - nieciekawie. Według mnie popracować aż nie nauczysz się
    czego się da i uciekać do większej/lepszej. Ja przez pierwsze 3 miesiące
    tej pracy nauczyłem się więcej niż przez ten rok administracji siecią w
    akademiku. Jak jest miejsce na rynku to samemu kombinować.

    Ale tak naprawdę, to musisz sam sobie zadać pytanie - czy ta praca za
    takie pieniądze Cie satysfakcjonuje. Jak tak to ok. Jak nie ot walcz o
    podwyżkę, albo ją zmień. Tego się nauczyłem czytając tą grupę od pewnego
    czasu.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 23. Data: 2005-08-09 23:34:48
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > (skonfiguruj czytnik - http://evil.pl/pip/OE.html )

    Odnoszę wrażenie, że to Ty powinieneś skonfigurować czytnik!

    --
    Koziorozec

  • 24. Data: 2005-08-10 05:58:57
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Galathea napisał(a):

    > Faktycznie - źle to napisałem ;). Chodziło mi o to, że IMHO to raczej
    > na dziennych są praktyki, a na zaocznych nie ma - przynajmniej tak jest
    > na mojej uczelni ;).

    Hm, u mnie zaoczni pedzili na praktyki, ale wydawalo mi sie ze dziennych
    ominela ta przyjemnosc... Moze sie myle.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 25. Data: 2005-08-10 07:53:36
    Temat: Re: Informatyk/Administrator [OT]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-08-2005 o 01:34:48 Koziorozec <k...@g...pl> napisał:

    > Odnoszę wrażenie, że to Ty powinieneś skonfigurować czytnik!

    Mylisz się - UTF-8 (którego zresztą używam tylko w odpowiedzi na posty bez
    deklaracji charsetu) jest testowo dopuszczony, natomiast co do Twojego OE
    - ma zepsuty delimiter sygnaturki.

  • 26. Data: 2005-08-10 14:33:50
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Mylisz się - UTF-8 (którego zresztą używam tylko w odpowiedzi na posty
    > bez deklaracji charsetu) jest testowo dopuszczony, natomiast co do
    > Twojego OE - ma zepsuty delimiter sygnaturki.

    ale sie panowie ładnie nad sobą masturbują...

  • 27. Data: 2005-08-10 14:34:46
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-08-10, czarny <m...@f...art.lp> wrote:
    > ale sie panowie ładnie nad sobą masturbują...
    pl.soc.seks that -> way
    --
    Moje dziecko rano po raz pierwszy powiedziało: "Tatusiu, ale ja nie chcę
    jeszcze wstawać do przedszkola". A ja miałem ochotę mu powiedzieć: "Synu,

  • 28. Data: 2005-08-10 15:00:17
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > pl.soc.seks that -> way

    No, slyszeliscie Panowie, gdzie sie mozna masturbowac?

  • 29. Data: 2005-08-10 15:22:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Aug 2005 21:08:42 +0100, Galathea
    <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote:

    >(sieć z ponad 3000 userów - głównie
    >na Linuksie, oraz hubach - tak - nie pomyliłem się - hubach,
    >dopiero niedawno kupili parenaście switchów
    Jesli siec byla robiona dawno to huby mnie nie dziwia. Ceny tego
    sprzetu byly kilka lat temu kosmiczne.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 30. Data: 2005-08-10 15:43:56
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.08.2005 # 16:22:54, WAM napisał:

    > Jesli siec byla robiona dawno to huby mnie nie dziwia. Ceny tego
    > sprzetu byly kilka lat temu kosmiczne.

    Firma istnieje od 2001. Najwięcej klientów przybyło od 2003 do 2004.
    --
    pozdrawiam