PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk › Re: Informatyk
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk
    Date: Fri, 30 Jun 2006 15:59:15 +0200

    Mirmar napisał(a):
    [...]
    > wdrożeniowców) to pewnego rodzaju rasizm informatyczny. Programiści
    > traktują nieprogramistów jako informatyków niższego rzędu o czym
    > świadczy choćby sformułowanie "cieć informatyczny"
    [...]

    Nie, "cieć informatyczny", to taki człek który schodzi 2 piętra do pani
    Zosi żeby zobaczył czemu jej się komputer nie włącza(zawiesił się,
    czarny ekran, wczoraj działał), a nie włącza się bo nie włączyła
    UPSa/listwy zasilającej.

    W jednej z moich poprzednich prac byłem za ciecia informatycznego, bo
    byłem "specjalista od grafiki komputerowej". A skoro od komputerowej, to
    magik, wie o komputerach wszystko i jest w stanie rozwiązać każdy
    problem, nawet z aplikacją której w życiu na oczy nie widział :).

    Jedni są w to stanowisko wmanewrowani mimochodem (jak ja) i szybko
    rezygnują z pracy (lub nie), inni są zatrudniani na dokładnie takie
    stanowisko.

    p. m.