PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk › Re: Informatyk
  • Data: 2006-06-30 12:33:04
    Temat: Re: Informatyk
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    30 Jun 2006 11:03:11 +0200, d...@g...pl napisał(a):

    > Znajomosc sprzetu oraz oprogramowania czyni Cie jedynie swiadomym uzytkownikiem.
    > Chyba ze taki "komputerowiec" zna oprocz tego doglebniej jakis fach, np. jest
    > dobry w inzynierii programowania, wie sporo nt. UML itp. Wtedy mozna o nim mowic
    > jako o informatyku.

    Ale wy bzdury wygadujecie :D
    Normalnie rasizm na calego jak to ktos wyzej okreslil.

    Przez takie gadanie potem widze fatalnie dobrany do potrzeb sprzet, bo pan
    Jasio sie znal na komputerach i dobral. Oprogramowanie tez sie kupuje w
    firmach na pale, moj szef np. kupil program antywirusowy za kryterium
    przyjmujac ilosc przedstawicielstw producenta w Polsce.

    Zdaje sobie sprawe ze np. helpdeskowiec z programista raczej sie rownac nie
    bedzie, ale oni zajmuja sie po prostu innymi dziedzinami IT.

    A ja np. jestem webmasterem i co? Tez ciec?
    Bynajmniej wcale gorszy od innych sie nie czuje!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net