PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc. › Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    From: "matt" <m...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Date: Sun, 25 Aug 2002 16:20:38 +0200

    > przetestować
    >
    > no nie przesadzady, taka czarna magia to to nie jest :-))

    uprzedzajac kolejne pytanie wyjasnie o co mi chodzi
    pracuje w branzy i czesto zajmuje sie poprawieniem takich "tanich" rozwiazan
    i raczej sie nie skarze, bo uwazam ze jesli ktos godzi sie aby odwalic
    czarna robote i przekonac klienta ze wogole potrzebna mu jest reklama w
    necie, www, sklep, modem albo lacze itp. to jego sprawa. jest kwasta czasu
    kiedy te rozwiazania przestana zdawac egzamin i bedzie trzeba wdrozyc
    normalne za normalne pieniadze.
    jest prawie pewne ze tego zlecenia nie dostanie juz student ktory zrobil
    serwis www za 150 PLN.

    matt