PracaGrupypl.praca.dyskusjeInforma: politechnika czy prywatna szkoła wyższa? › Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
  • Data: 2002-09-28 17:19:02
    Temat: Re: Informa: politechnika czy prywatna szkoła wyższa?
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Xar" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an2on0$6uu$1@news.tpi.pl...
    > tylko
    > wlasna
    bedzie.

    Ale zostanie prawdziwym programista, analitykiem itd, bez skonczenia dobrej
    szkoly uczacej
    owego specjalnego typu myslenia potrzebnego w tych zawodach, jest IMHO
    bardzo, bardzo trudne.
    To jedno, a drugie - jesli chcesz znalezc prace w zawodzie, to wcale nie
    male znaczenie ma ukonczona szkola.
    Oczywiscie po paru latach doswiadczenia, ono gra pierwszorzedna role, ale
    gdy startujesz do pierwszej pracy, to
    jedna z wazniejszych spraw, na ktore IMHO patrza pracodawcy. A np. uczelnie
    prywatne maja raczej taka sobie
    opinie ( np. ta szkola japonska w Warszawie, to ma raczej dosc kiepska ).

    --
    Jacek