PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilośc dni wolnych dla świeżo "upieczonego" taty.

  • 1. Data: 2003-02-04 11:35:34
    Temat: Ilośc dni wolnych dla świeżo "upieczonego" taty.
    Od: tOMEK <t...@l...com>

    Witam.

    Pytanie jest następujące: Ile i jakich należy mi się dni wolnych od
    pracy jeżeli moja żona urodzi dziecko ? W tej chwili juz leży na
    patologii i poród będzie cesarski. Mamy już jedno dziecko (6lat).

    Będę wdzięczny za podpowiedzi,

    tOMEK

  • 2. Data: 2003-02-04 12:03:33
    Temat: Re: Ilośc dni wolnych dla świeżo "upieczonego" taty.
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Użytkownik "tOMEK" <t...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy jeżeli moja żona urodzi dziecko ? W tej chwili juz leży na
    > patologii i poród będzie cesarski. Mamy już jedno dziecko (6lat).

    2 dni sie naleza :-)
    Moje Gratulacje..

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl

  • 3. Data: 2003-02-04 12:05:33
    Temat: Odp: Ilośc dni wolnych dla świeżo "upieczonego" taty.
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik tOMEK <t...@l...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@l...com...

    > Mamy już jedno dziecko (6lat).

    To Ty wcale nie jesteś świeżo upieczony tata ...
    Co najwyżej odgrzewany :-)

    Rafał

  • 4. Data: 2003-02-04 12:27:51
    Od: tOMEK <t...@l...com>

    NIech będzie, że odgrzewany, ale zdaje mi się że coś więcej się należy. ...

  • 5. Data: 2003-02-04 12:59:15
    Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl>

    > NIech będzie, że odgrzewany, ale zdaje mi się że coś więcej się należy.

    Nalezy Ci sie do 2 tygodni opieki - ale to dopiero po wyjsciu zony ze
    szpitala.

    Marta - swiezo odgrzana mama:-)

  • 6. Data: 2003-02-04 13:00:58
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik tOMEK napisał:

    > NIech będzie, że odgrzewany, ale zdaje mi się że coś
    > więcej się należy. ...

    60 dni ale musisz dostarczyc zaswiadczenie ( wypisuje je
    lekarz - i dostaniesz tyle z tego limitu 60 na ile wypisze)
    ze zona opiekujaca sie dzieckiem ( tym starszym) przebywa w
    szpitalu + te 2 dni.

  • 7. Data: 2003-02-04 13:21:57
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik MJ Skorupscy napisał:

    > Użytkownik "tOMEK" napisał w wiadomości

    > więcej się należy.

    > Nalezy Ci sie do 2 tygodni opieki - ale to dopiero po
    > wyjsciu zony ze
    > szpitala.
    >
    > Marta - swiezo odgrzana mama:-)

    te 14 dni to na zone tez w ramach tych 60 dni. A reszte
    mozesz na dziecko chore do 14-go roku zycia i na zdrowe do
    8-roku jesli nie ma opiekuna zajmujacego sie nim zwykle lub
    nnp zamkna ci niespodziewanie przedszkole.

  • 8. Data: 2003-02-04 19:51:11
    Od: "mahtab" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Będę wdzięczny za podpowiedzi,
    >
    > tOMEK
    >
    > Na urodzenie dziecka przysługuje dwa dni urlopu okolicznościowego
    (płatnego) i nie ma znaczenia ile się ma dzieci. I oczywiście zgodnie z
    nowelizacją kodeksu pracy urlop na żądanie - do czterech dni.
    Pozdrawiam :)