PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Włoszech. Proszę o zdanie.

  • 1. Data: 2003-02-04 09:48:50
    Temat: Praca we Włoszech. Proszę o zdanie.
    Od: p...@t...pl

    Mam zamiar wyjechać na wakacje do pracy we Włoszech. Robię to pierwszy raz więc
    nie wiem czy nie porywam się z motyką na księżyc. Jeżeli ktoś z Was był to
    prroszę o zdanie na ten temat. Słyszałem, że dużo Polaków tam jeździ i to nawet
    w ciemno.

    Paweł

  • 2. Data: 2003-02-04 10:06:08
    Temat: lub w jakimkolwiek innym państwie. Proszę o zdanie.
    Od: p...@t...pl

  • 3. Data: 2003-02-05 15:50:34
    Od: "Olga Olkiewicz" <o...@N...gazeta.pl>

    We Włoszech naciągnęła nas polska firma pośrednictwa pracy ( Rzym ul.
    Bartolomeo Perestrello )- potem próby załatwiania na własną rękę-było nawet
    ok. ( znałam język to dużo ułatwiło )
    Prace były nie legalne-więc niestety za którymś razem nas złapali bez
    zezwolenia na pobyt no i skończyło się to deportem zakaz wjazdu na 5 lat-nie
    polecam :-o)))