PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista Oracle?

  • 1. Data: 2005-07-08 20:05:58
    Temat: Ile zarabia programista Oracle?
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Hej,
    Mam pytanie - ile zarabiaja programisci Oracle? Powiedzmy, 3 lata
    doswiadczenia, w tym 1,5 w projektach zagranicznych, znajomosc takze
    administracji bd.
    Tak jakos mnie to ciekawi... ;-)
    W.

  • 2. Data: 2005-07-08 20:08:54
    Temat: Re: Ile zarabia programista Oracle?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Mam pytanie - ile zarabiaja programisci Oracle? Powiedzmy, 3 lata
    > doswiadczenia, w tym 1,5 w projektach zagranicznych, znajomosc takze
    > administracji bd.

    Od 4 do 10 tys netto ... w Krakowie ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-08 20:18:35
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Fri, 08 Jul 2005 22:08:54 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Od 4 do 10 tys netto ... w Krakowie ;)
    Serio?
    Hmm... Ostatnio jak pracowalem w Krakowie, to
    zarabialem 5k brutto, w tym prowadzac wlasny projekt i pracujac
    bezposrednio z klientem. Zmienilem robote na inna, za 10k, jako
    powiedzmy uboga forma managera. :-)))))
    Musze wiec zastanowic sie nad powrotem do kodowania...
    :-)))
    W.

  • 4. Data: 2005-07-08 20:19:13
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > powiedzmy uboga forma managera. :-)))))
    > Musze wiec zastanowic sie nad powrotem do kodowania...

    Nie ma tak dobrze ... tu jest teraz kolejka studentow. Studenci robia
    wszystko byle jak, ale tak to fajnie wyglada ... ze hoho ;)

    W sumie sam kiedys bylem studentem ... i wiem co wtedy wyprawialem :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-07-08 20:27:12
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Fri, 08 Jul 2005 22:19:13 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie ma tak dobrze ... tu jest teraz kolejka studentow. Studenci robia
    > wszystko byle jak, ale tak to fajnie wyglada ... ze hoho ;)
    >
    > W sumie sam kiedys bylem studentem ... i wiem co wtedy wyprawialem :D

    Wiem, co masz na mysli. Tez wyprawialem rozne rzeczy jako student-koder,
    ale zaczynalem w projekcie za granica i szybko nauczylem sie jak nalezy
    pisac kod. Niestety nie udalo mi sie zarobic 4k netto :( w Polsce...
    Wybralem nowa robote (tymczasowo ?) zeby juz nie sluchac tego
    calego cvreqbyravn w temacie pensji i motywowania...
    Pzdr.
    W.

  • 6. Data: 2005-07-08 21:33:31
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    > Nie ma tak dobrze ... tu jest teraz kolejka studentow. Studenci robia
    > wszystko byle jak, ale tak to fajnie wyglada ... ze hoho ;)
    >
    > W sumie sam kiedys bylem studentem ... i wiem co wtedy wyprawialem :D

    A co takiego studenci robia zlego z kodem ?? To sie odzwyczaje :)

    pozdrawiam
    mb

  • 7. Data: 2005-07-10 21:18:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2005 23:33:31 +0200, "b.marcin" <b...@w...pl> wklepał(-a):

    >A co takiego studenci robia zlego z kodem ?? To sie odzwyczaje :)

    Jak przestaniesz być studentem, to zrozumiesz. :>