PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?

  • 11. Data: 2003-02-21 22:04:04
    Temat: Re: Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > No tak, powinienem sie domyslic ;-)
    > --

    Przerabiałem temat kawiarenki na własnej skórze. Po opłaceniu wszystkiego
    niewiele zostaje do podziału.
    Zaproponujcie część od utargu-bezpieczne, przynajmniej na początku a
    chętnych na pewno znajdziecie.

    Tomek

  • 12. Data: 2003-02-21 22:08:17
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Jeżeli

    > No tak, powinienem sie domyslic ;-)

    aaa .. no i skoro masz problem ze znalezieniem odpowiedniej osoby na to
    stanowisko to moge poprzec przedsiebiorczosc twojego kolegi zatrudnic sie
    tam na tak obrzydliwych warunkach jak powyzej (tylko na 3 miechy potem musi
    mi kupic mieszkanie nad kaffe) ;-))))

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 13. Data: 2003-02-21 22:09:14
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    DToczynski wrote:

    > Wybacz - nie mogłem się powstrzymać myśląc ile osób sobie właśnie
    > pluje w brodę po poprzednich postach ;-)

    No tak, nie zamierzenie wyszedl mi niezly kawal ;-)
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 14. Data: 2003-02-21 22:09:47
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    dromader wrote:

> [...]
    > tam na tak obrzydliwych warunkach jak powyzej (tylko na 3 miechy potem musi

    Nie mam problemu z personelem, chcialem tylko sie dowiedziec ile musze doliczyc za
    personel do
    kosztow ;-)

  • 15. Data: 2003-02-21 22:10:10
    Od: Luk <l...@b...po.opole.pl>

    marcolphus <m...@k...com.pl> wrote in

    > No kurcze, zle napisalem ;-)
    > Ja sie pytam ile ja mam zaplacic takiemu pracownikowi ;-) (ok, nie ja,
    > ale znajomy)

    buhahahaha :)
    no ja to prawie z krzesla spadlem...

  • 16. Data: 2003-02-21 22:12:45
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@k...com.pl> marcolphus napisał(a):

    > No tak, nie zamierzenie wyszedl mi niezly kawal ;-)

    ;) Jednym słowem zepsuliśmy (m.in. ja ;) lokalny rynek. :P
    --
    Samotnik

  • 17. Data: 2003-02-21 22:26:34
    Od: DToczynski <D...@p...pl>

    On Fri, 21 Feb 2003 23:09:14 +0100, marcolphus <m...@k...com.pl>
    wrote:

    >No tak, nie zamierzenie wyszedl mi niezly kawal ;-)
    Dokładnie.

    A na poważnie - moim zdaniem jedyna słuszna droga to 2-3
    pracowników-studentów poniżej 26 lat (!) i wynagrodzenie prowizyjne
    liczone od obrotu powyżej X gdzie "X" = Twoje minimum na utrzymanie i
    jakikolwiek rozwój biznesu.

    I niech mi to ktoś skomentuje, że nieuczciwe...

  • 18. Data: 2003-02-24 20:00:46
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    ciach[]

    wziasc 3 ludzi z urzędu pracy na straż / prace interwnecyjne (o ile sie nie
    myle , chodzi mi o to iz urzad refenduje czesc kosztow zwiaznych z ich
    zatrudnieniem).
    do tego dac premie od utargu i mysle iz bedzie ok

    weź pod uwagę dasz za mało , bedą brać część za godzny do kieszeni
    ci ludzie mają pilnowac twego majątku (kłopoty takie same jak z salonem
    gier)

    rafal

  • 19. Data: 2004-09-25 12:09:20
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Czyli generalnie nie ma się co w to bawić :|
    Wtrąciłem się tak 'na krzywy ryj' jako, że ostatnimi czasy sąsiad, jako
    właściciel kawiarenki napomknął mi coś o pracy w jego kawiarence co dla mnie
    teoretycznie mogłoby nawet mimo niskich zarobków być dobrą okazją zważyszy na
    to, że jest to moja pierwsza praca, a innej ni cholery znaleść się nie
    da /raz: nie za wysokie wykształcenie - policealne, dwa: orzeczenie o
    umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, którego oczywiście nikt nie musi
    zobaczyć, ale z uwagi na zdrowie nie kazdą prace mogę wykonywać/. BTW
    przekonałem się, że rynek pracy w tym kraju jest ... . Jeśli my brother jako
    człowiek pracujący w salonie optycznym, zajmujący się jeżdżeniem z
    lek.okulistą po wsiach i wykonywaniem badań /lekarz, nie on ;) / zarabia 1900
    zł netto to ten rynek jest popieprzony /sic./ bo IMHO za duże pieniądze jak na
    taką durną i nieskomplikowaną robote. Ale może ja się nie znam.

  • 20. Data: 2004-09-25 17:01:56
    Od: p...@o...pl

    a ja pracowalem w cafe))) bardzo dobra fucha pdo warunkiem ze duzy utarg, mozna
    podbierac)))) i wychodzi calkiem niezla pensja)), zalozmy ze cafe ma 10
    stanowisk) po 2-3zl/h, przy pensji nawet 3zl/h mozna podebrac drugie tyle bez
    klopotu i robi sie calkiem niezla pensja jak na taka prace) ale tzreba uwazac,
    zeby utarg byl mniej wiecej staly)) bo wtedy szef sie kapnie))) pozdrawiam)