PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia lektor języka rosyjskiego?

  • 1. Data: 2005-09-20 12:43:45
    Temat: Ile zarabia lektor języka rosyjskiego?
    Od: Michal <b...@l...pl>

    Mam do Szanownych Grupowiczów pytanie: ile zarabia lektor języka
    rosyjskiego w prywatnej szkole językowej? Mowa oczywiście o kwocie za
    godzinę lekcyjną. Jeśli chodzi o doświadczenie, to jest to osoba, która
    właśnie skończyła studia na filologii rosyjskiej i ma za sobą kurs
    pedagogiczny i praktyki w kilku szkołach.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam,

    Misza

  • 2. Data: 2005-09-23 12:44:45
    Temat: Re: Ile zarabia lektor języka rosyjskiego?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > godzinę lekcyjną. Jeśli chodzi o doświadczenie, to jest to osoba, która
    > właśnie skończyła studia na filologii rosyjskiej i ma za sobą kurs
    > pedagogiczny i praktyki w kilku szkołach.

    taka osoba nie powinna dostac pracy w powaznej szkole jezykowej

    Wojtek

  • 3. Data: 2005-09-23 13:18:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    fotech napisał(a):
    > taka osoba nie powinna dostac pracy w powaznej szkole jezykowej
    Czemu?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-09-23 13:20:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Michal napisał(a):
> [...]
    > właśnie skończyła studia na filologii rosyjskiej i ma za sobą kurs
    > pedagogiczny i praktyki w kilku szkołach.
    Pewnie zalezy od miasta.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-09-26 09:28:02
    Od: Michal <b...@l...pl>

    > taka osoba nie powinna dostac pracy w powaznej szkole jezykowej

    A jeśli dostała? Szkoła jest jedną z poważniejszych w mieście
    (konkretnie w Toruniu), działa od wielu lat, ma wyrobioną markę
    i nie może narzekać na brak kandydatów na lektorów, tym bardziej,
    że rzecz dzieje się w mieście akademickim. W czasie rekrutacji
    równie ważna, jak znajomość języka, okazała się wiedza na temat
    współczesnej kultury, np. rosyjskiego hip-hopu, kina itd.
    Zatem jaka osoba, według Ciebie, powinna dostać pracę w "poważnej"
    szkole językowej?
    Pozdrawiam,

    Misza