PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach? › Re: Ile zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach?
    From: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach?
    Date: Sat, 30 Aug 2003 23:40:07 +0200

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:biqs4h$4e4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Miras" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanow sie jeszcze kto da ci zlecenie...

    A z drugiej strony bez uprawnien jestes nikim.
    Jak zawsze :) wybor.
    Branza projektowa cienko teraz stoi, dostac gdzies do biura projektowego
    ktore jeszcze pracuje - to duzy sukces.
    Chodza sluchy na "wielki bum" - ale osobiscie jednak w to watpie, bo
    przeciez na kazde bum trzeba kasy, a kto ja wylozy? i skad sie ona nagle
    znajdzie w Polsce? moze amerykanie zainwestuja... kto wie...
    Inna sprawa , ze na ogol biura projektow nie przyjmuja do pracy ludzi z
    ulicy...
    Nie chodzi o znajomosci, raczej o polecenie kogos...
    a zlecenia - to juz osobna sprawa, pomysl jesli jest taka konkurencja na
    rynku to czy przebijesz sie wsrod tylu wytrawnych przeciez graczy?

    Pozdrawiam

    Ula