PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach? › Re: Ile zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach?
  • Data: 2003-09-01 07:14:44
    Temat: Re: Ile zarabia inżynier na początku kariery? Ile później, po latach?
    Od: "Al." <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miras <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z tego co wiem to aby zalozyc wlasne biuro projektowe trzeba zrobic
    > uprawnienia (przepracowac 3 lata na budowie i wylozyc kase na egzaminy).
    > Moze ktos sie orientuje jak dokladnie ta sprawa wyglada?

    Żeby robić i podpisywać projekty, trzeba mieć uprawnienia. Żeby mieć biuro
    projektowe - nie trzeba mieć nic, tylko pieniądze na zatrudnienie takich, co
    uprawnienia mają :)
    Podobno prawodawstwo unijne nie wymaga uprawnień (przynajmniej nie w takim
    kształcie, jak jest to obecnie w Polsce), więc nie wiadomo jak to będzie za
    rok...

    Al.