PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?

  • 1. Data: 2005-06-14 09:26:11
    Temat: Ile żądać odszkodowania od pracodawcy za molestowanie przez przełożonego?
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Ile żądać odszkodowania w Sądzie Pracy od pracodawcy za molestowanie przez
    przełożonego?

  • 2. Data: 2005-06-14 10:19:18
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ile żądać odszkodowania w Sądzie Pracy od pracodawcy za molestowanie
    przez
    > przełożonego?

    1 mln pln.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-14 10:24:18
    Od: "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    > przez
    >
    > 1 mln pln.

    To nie Ameryka.

  • 4. Data: 2005-06-14 10:32:12
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Jak najwięcej, co najwyżej !!! dostaniesz połowę. Odlicz od tego jeszcze
    > koszty straconego czasu.

    To znaczy jaką kwotę mam przed wpisaniem do pozwu mnożyć przez 2?
    pensję ? dwie ? 1 tyś zł ? 4 tyś zł ? 20 tyś zł ?

  • 5. Data: 2005-06-14 10:48:44
    Od: p...@o...pl

    > skorzystaj z wzoru bo  widzę, że wiesz co robisz
    >
    > (oczekiwana pensja (ta wymarzona) + pensja otrzymywana * czas pracy w tym
    > miejscu ) * przewidywany czas trwania procesu (około 5 lat) w miesiącach.

    czas pracy w czym ? w miesiącach ? w latach?

  • 6. Data: 2005-06-14 11:03:37
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Queue napisał:

    > skorzystaj z wzoru bo widzę, że wiesz co robisz
    >
    >(oczekiwana pensja (ta wymarzona) + pensja otrzymywana * czas pracy w tym
    >miejscu ) * przewidywany czas trwania procesu (około 5 lat) w miesiącach.

    A gdzie WM, czyli wspolczynnik molestowania ? ( >=1) ? :-)

    darek

  • 7. Data: 2005-06-14 11:12:03
    Od: "T" <t...@s...net>

    Użytkownik "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie Ameryka.

    I co z tego

  • 8. Data: 2005-06-14 11:21:32
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 13:12:03 +0200, ludzik
    o nazwie T <t...@s...net> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > I co z tego

    właśnie to.

    --
    lynx

  • 9. Data: 2005-06-14 11:28:32
    Od: "Queue" <m...@i...pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przełożonego?
    >
    > --

    Jak najwięcej, co najwyżej !!! dostaniesz połowę. Odlicz od tego jeszcze

    Pozdrawiam i życzę powodzenia. :-)

  • 10. Data: 2005-06-14 11:40:48
    Od: "Queue" <m...@i...pl>

> [...]

    miejscu ) * przewidywany czas trwania procesu (około 5 lat) w miesiącach.

    :-)

    Pozdrowionka.