PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za strone?? › Re: Ile za strone??
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile za strone??
    Date: Mon, 8 Nov 2004 21:48:14 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Mon, 8 Nov 2004 12:34:04 +0100, na pl.praca.dyskusje, Pawel P. napisał(a):

    > Z innej dziedziny ? Kurcze to ja jestem jakis wybitny bo robienie stron +
    > konfiguracja serwerow to dla mnie zajecie poza praca :-). Lol... ostatnio
    > jako dodatkowa fuche konfigurowalem urzadzenia sieciowe w pewnej firmie. A
    > na codzien jestem analitykiem businessowym ... Tak, Polska to piekny kraj,
    > tu nie ma juz miejsca na dinozaury z lat 90, ktorzy zajmowali sie
    > specyficzna rzecza i dostawali kupe kasy za to, tak zwani "informatycy"

    Robienie stron powiadasz.. wybitny.. analityk...

    Opadnieta szczene podnosze spowrotem i pytam o porfolio. Albo linki do
    projektow jakichs. Jeszcze nie widzialem analityka biznesowego
    projektujacego serwisy www.

    > Ciezkie czasy dla rynku IT nastaly.

    Nie sadze.
    Wszystkie znaki na niebie i ziemi sugeruja ze to przyszlosciowa dziedzina i
    bedzie sie rozwijac.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl